Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-05, 17:56   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 314
Standard

Djurgården hockey- Timrå IK 5/10 2010


Blir en väldigt snabb rek med tanke på att matchen börjar om 10 minuter!

Djurgården med ett helt värdelöst fasigt hemma den här säsongen och såklart överlag i serien. Många hade nog förväntat sig en bra placering för Djurgården vid den här tidpunkten, men förluster mot aik i derby och sedan luleå hemma har gjort att laget har fem raka försluster och den hårde Hardy sitter inte allt för säkert i båten längre.

Ser man till motståndarlaget Timrå så har säsongen varit tvärt imot Djurgårdens, man har spelat otroligt bra borta vilket man förra året hade svårt med. Första bortasegern dröjde enda till i december förra året medans man i år har en riktigt bra form, segrar borta mot Moda, Hv71 och Södertälje.

Vilket lag spelar jag då? Jo jag spelar Djurgården, och varför gör jag det?
Jag tror det vänder för djurgården ikväll, bara Nisse Ekman som är osäker till spel, samtidigt som Timrå har kapten Styf borta pga av skada.
Ett Djurgården i kris vänder i dag skeppet och vinner hemma mot Timrå till 2.00

Lycka till till alla som spelar!!
svelander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 18:03   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 25
Sharp$: 68

SirGoGo Tippar
Stats: 8 - 9 - 0
ROI: 98.22%
Vinstprocent: 47.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svelander Visa inlägg
Vilket lag spelar jag då? Jo jag spelar Djurgården, och varför gör jag det?
För du är djurgårdare? Förlåt vill inte verka dryg, men typiskt resonemang för en som hejar på klubblaget. Man spelar bara inte på ett lag som förlorat 5 raka matcher om man inte har insideinfo av något slag. Visst dem kanske vinner, spelbolagen vill få det till 50% chans, du kan lika gärna satsa 100kr på rött om du frågar mig.

Jag är bajare, så jag kan inte påstå att jag hoppas du vinner heller. Men lycka till i framtiden!
SirGoGo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 18:08   #3
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4064

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Har själv varit inne på Timrå, oddset känns lågt på Djurgården enligt mig. Får se om de blir livespel!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 18:27   #4
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 314
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SirGoGo Visa inlägg
För du är djurgårdare? Förlåt vill inte verka dryg, men typiskt resonemang för en som hejar på klubblaget. Man spelar bara inte på ett lag som förlorat 5 raka matcher om man inte har insideinfo av något slag. Visst dem kanske vinner, spelbolagen vill få det till 50% chans, du kan lika gärna satsa 100kr på rött om du frågar mig.

Jag är bajare, så jag kan inte påstå att jag hoppas du vinner heller. Men lycka till i framtiden!


Förlåt för att jag verkar dryg men det håller inte att uttrycka sig om något man inte har koll på, jag hejar inte på djurgården. Jag hejar på Färjestad och rekade djurgården idag för jag tror de vänder formen! inte för att jag håller på laget!
svelander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 18:30   #5
 
htsolna08s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 980
Sharp$: 1987


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Förra årets finallag ser starka ut

Dif ligger sist och ser ut att förlora mot timrå

Hv71 har ännu inte vunnit efter fulltid och ligger under med 0-1 mot SAIK
htsolna08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 18:33   #6
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08 Visa inlägg
Förra årets finallag ser starka ut

Dif ligger sist och ser ut att förlora mot timrå

Hv71 har ännu inte vunnit efter fulltid och ligger under med 0-1 mot SAIK
Bara för ett lag inte vunnit ännu i serien så tycker jag inte man kan klanka ner på deras styrka. För att kunna bedöma det måste man ju trots allt ha sett matcherna, endast resultat duger inte.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 18:33   #7
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 314
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08 Visa inlägg
Förra årets finallag ser starka ut

Dif ligger sist och ser ut att förlora mot timrå

Hv71 har ännu inte vunnit efter fulltid och ligger under med 0-1 mot SAIK


Ja det ser verkligen inte ljust ut för dem, tror dock att hv kan vända! även djurgården också men som du säger inge vidare läge för något av lagen!
svelander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 18:42   #8
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Alltid bra med folk som vågar reka. Trots allt många som inte vågar publicera sina spel innan matchstart för att man är rädd för att bli bemött av negativa åsikter.

Man bör framföra kritik mot en rek om det finns faktafel eller annat som stödjer motsatt sida av spel eller avsaknad av spelvärde. Det är trots allt feedback från duktigare cappers som vässar oss sämre.

Vi kan väl försöka vara lite konstruktiva i vår kritik? Mitt tips svelander är att inte reka en match på magkänsla 10 minuter innan spelstopp. Hurvida spelvärde fanns kan jag inte svara på, men reken känns lite tunn! Hoppas de vänder och om inte annat upp på hästen igen!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 18:52   #9
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 25
Sharp$: 68

SirGoGo Tippar
Stats: 8 - 9 - 0
ROI: 98.22%
Vinstprocent: 47.00%

Standard

Citat:
Djurgården med ett helt värdelöst fasigt hemma den här säsongen och såklart överlag i serien. Många hade nog förväntat sig en bra placering för Djurgården vid den här tidpunkten, men förluster mot aik i derby och sedan luleå hemma har gjort att laget har fem raka försluster och den hårde Hardy sitter inte allt för säkert i båten längre.

Ser man till motståndarlaget Timrå så har säsongen varit tvärt imot Djurgårdens, man har spelat otroligt bra borta vilket man förra året hade svårt med. Första bortasegern dröjde enda till i december förra året medans man i år har en riktigt bra form, segrar borta mot Moda, Hv71 och Södertälje.

Vilket lag spelar jag då? Jo jag spelar Djurgården, och varför gör jag det?
Jag tror det vänder för djurgården ikväll, bara Nisse Ekman som är osäker till spel, samtidigt som Timrå har kapten Styf borta pga av skada.
Ett Djurgården i kris vänder i dag skeppet och vinner hemma mot Timrå till 2.00
Du spelar ett hemmasvagt djurgården mot ett bortastarkt timrå på den enda grunden att timrås kapten är borta pga skada? Har du undersökt hur det påverkar timrå? brukar dem spela sämre när han är borta? statistik på det? vad talar för att djurgården vinner mer än att hårde hardy inte sitter säkert i båten längre?

Tycker det är väldigt märkligt och tycka det är ett bra spel till 2.00 bara. Om du inte spelade för du hejar på djurgården så antar jag du spelar för du kollar på matchen. Det är inget fel på det, du får tycka vad du vill, samtidigt som jag får det. Vi är inte överens, det är ok. Det finns ett forum för man ska diskutera.
SirGoGo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 19:01   #10
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 25
Sharp$: 68

SirGoGo Tippar
Stats: 8 - 9 - 0
ROI: 98.22%
Vinstprocent: 47.00%

Standard

Det är också bra att folk vågar ifrågasätta rekar Robin, annars kanske folk förlorar pengar på andras bekostnad. Bra och kunna se på rekar med perspektiv. Väga bra mot dålig. Inte bara hypa det som är bra, sen när det blev förlust så använder man sig utav bortförklaringen "Nejmen, det andra laget är starka för tillfället, det är inte många som vinner över dem".
SirGoGo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 19:05   #11
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SirGoGo Visa inlägg
Det är också bra att folk vågar ifrågasätta rekar Robin, annars kanske folk förlorar pengar på andras bekostnad. Bra och kunna se på rekar med perspektiv. Väga bra mot dålig. Inte bara hypa det som är bra, sen när det blev förlust så använder man sig utav bortförklaringen "Nejmen, det andra laget är starka för tillfället, det är inte många som vinner över dem".
Jag om någon ifrågasätter. Jag får skit var och varannan dag för art jag är dryg etc.

Menar bara att man presentera kritiken på ett sätt som ger mottagaren chans till utveckling. Och inte bara skälla på ts.

Tror inte allt för många ryggar en sån här rek och alla ryggar sker på egen risk. Ingen är ansvarig för minplånbok förutom jag själv.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 19:38   #12
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 25
Sharp$: 68

SirGoGo Tippar
Stats: 8 - 9 - 0
ROI: 98.22%
Vinstprocent: 47.00%

Standard

Det är ifs sant att du har ansvar för din egen plånbok. Men om du ryggar en vinnande spelare så tar du väll inte åt dig hela äran för den delen heller?
SirGoGo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 19:42   #13
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 54
Sharp$: 314
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SirGoGo Visa inlägg
Du spelar ett hemmasvagt djurgården mot ett bortastarkt timrå på den enda grunden att timrås kapten är borta pga skada? Har du undersökt hur det påverkar timrå? brukar dem spela sämre när han är borta? statistik på det? vad talar för att djurgården vinner mer än att hårde hardy inte sitter säkert i båten längre?

Tycker det är väldigt märkligt och tycka det är ett bra spel till 2.00 bara. Om du inte spelade för du hejar på djurgården så antar jag du spelar för du kollar på matchen. Det är inget fel på det, du får tycka vad du vill, samtidigt som jag får det. Vi är inte överens, det är ok. Det finns ett forum för man ska diskutera.




Nej jag spelar verkligen inte djurgården för att Timrås kapten är borta, jag nämde bara att han var borta! Vilket han varit större delen av säsongen och det har ingen större betydelse. Nämde att han var borta och att nisse ekman var borta i djurgården!
Jag tycker personligen Styf är helt värdelös så verkligen inte pga skadorna!

Sen nämner du statistik, visst skulle jag kunna sitta och skriva vad de har för inbördes möten, hur timrå är borta mot djurgården osv! men jag skrev också att jag skrev ihop reken 10 min innan matchstart! och hann inte kolla upp särskildt mycket.

Jag rekade för att jag tror att djurgården kommer vinna! Om du tror tvärtom respekterar jag absolut! Men att du sågar reken helt och hållet när jag skrev ihop den på 5 minuter känns sådär!
Men som du säger! ett forum är som sagt ett forum
svelander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 19:46   #14
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SirGoGo Visa inlägg
Det är ifs sant att du har ansvar för din egen plånbok. Men om du ryggar en vinnande spelare så tar du väll inte åt dig hela äran för den delen heller?
Tar inte åt mig något av den äran, hel oviktigt i sammanhanget. Jag följer vinnande spelare för att de är vinnande. Jag gör ett val, precis som all gör när de ryggar. Ditt val och ingen annans.

Tror jag har fått fram min poäng. Jag välkomnar kritik, står för en del själv. Men man behöver inte uttrycka sug som paniks gör ovan eller skriva "du spelar för att du hejar på laget eller?" och "jag e bajare så hoppas inte direkt att du vinner" och liknande.

Ditt andra inlägg om stats som stödjer spelet etc var däremot vettigt. Det gillas!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-05, 20:15   #15
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Alltid bra med folk som vågar reka. Trots allt många som inte vågar publicera sina spel innan matchstart för att man är rädd för att bli bemött av negativa åsikter.

Man bör framföra kritik mot en rek om det finns faktafel eller annat som stödjer motsatt sida av spel eller avsaknad av spelvärde. Det är trots allt feedback från duktigare cappers som vässar oss sämre.

Vi kan väl försöka vara lite konstruktiva i vår kritik? Mitt tips svelander är att inte reka en match på magkänsla 10 minuter innan spelstopp. Hurvida spelvärde fanns kan jag inte svara på, men reken känns lite tunn! Hoppas de vänder och om inte annat upp på hästen igen!
Klockrent skrivet!
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td