Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-05, 23:56   #1
kingscania

kingscanias avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dagens Hockey 6/10

Hockeyallsvenskan:

Boras - Oskarshamn
Mora - Tingsryds
Troja/Ljungby - Almtuna
Växjö - Bofors
Örebro - Vasteras

Tankar?

Har redan nu lagt en slant på Oskarshamn rak borta mot Borås. 2.95 får man på Titanbet, helt klart ett överodds i mina ögon. Oskarshamn har imponerat så här långt, och möter jojjolaget Borås borta.

Mora Tingsryd funderar jag lite på ett överspel, ska dock vänta och se vad linan hamnar på....

Troja - Almtuna känns oviss, funderar en del på Troja rak, kan fås för en bit över 2 gånger pengarna. Troja starka hemma, men Almtuna är svårtippade....Just nu 2.75 för rak Trojavinst....hmmm

Växjö - Borås känns som en klar etta. Bofors har inte imponerat så här långt, medan Växjö gått mycket bra, enda egentlige plumpen är förlusten i derbyt mot Oskarshamn hemma. Oddset på Växjö seger sitter dock ungefär där det ska, runt 1.5

Örebro - Västerås, här tänker jag direkt överspel. Sperrle imponerade inte senast mot Rögle, vilket Viks defensiv inte heller gjorde, samtidigt har man producerat en del framåt. Örebro bara öser på, och med galne Conny har de en fruktad offensiv....
Att få Västerås rak för 3.7 känner jag är ett klart överodds. Vik har spelat en väldigt bra hockey stundtals....samtidigt kommer Örebro allt närmre en förlust....

Nåväl, var bara lite saker som ploppade ur mitt huvud. Därmed är ordet fritt att skriva vad ni tror om de allsvenska matcherna, och alla andra matcher som spelas idag också, vilka det nu är....

Senast redigerad av kingscania den 2010-10-06 klockan 00:24.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat