Visa ett inlägg
Gammal 2020-01-07, 13:30   #2
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Tycker de fått ihop rätt fina startfält för att vara Norrlandstrav på vintern! Lite tunt anmält i silver, men flera riktigt bra där iallafall.

De är ju efter redan i starten med Hawk Cliff, magkänslan säger Doxey men frågan är om han inte ledsnar på de där rusarloppen någon gång och vill ha sällskap. Smart ändå att köra så när man inte är någon toppkusk, inte lämna nåt åt slumpen. Jörgen kan väl svara med Henry men frågan om han gör det när hästen är ny i klassen och det är 3 varv och han "vet" att han får luckan.

Angående Proppen så ska man nog fundera lite innan man bestämmer sig för att spika iallafall. Oddshöjande bara med bakspår och att några bra fått framspår tänkte jag först. Men det är ju några saker till som är minustecken. "Bara" två varv nu, och vi är längre upp i vinterland.

En spik har jag redan halvt utsett till egen del, Arch Lane blir det omtag på i sista loppet!

Femte och sjätte är skrällgeneratorerna, där kanske jag målar precis hela vägen!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat