Ser ut som en omgång som ska gå att lösa i min bok.
Får avvakta senaste infon på lördag med banans skick, väderlek och taktik i avd 3 och 7 för att hitta sista spiken (Proppen lr Arch Lane).
Övrigt:
1: Given spik DDZ i den form han är i nu, ingen rör den, trots att jag gillar de andra 2 utmanarna väldigt mycket så är dem chanslösa denna gången.
2: 2 6 15 är stabilt lås här. Men Kallblod är kallblod... blir banan kass lr liknande så blir det nog att heltäcka här och hoppas på skrällen...
3: Spik 10 lr 5.10 lås. 5an tar ju spets, Zenith inte form nog o plocka den redan och 11an går inte runt både 4 5 10 från det spåret...
Beror på vilka vibbar man får av Örjan på lör, kör han för vinst vinner givetvis Proppen, men annars är 5an ok som gardering då den är given bakom om favoriten sviker.
4: Klart man kan spika 1an här och hoppas den slipper tryck i ledningen, men jag vill ändå ha 2,7,8,9 som alla är formstarka bra hästar till trevlig procent.
5: Utgång nr 2 Fluke, alla bakom. Svårt lopp om inte spetshästen vinner.
6: Utgång nr 8, alla bakom. Svårt lopp om inte bästa hästen vinner
7: 1-8 +11 om jag låser kallisloppet på 3 streck. Helar jag där så spikar jag 1an här. 6 och 8 tycker jag är kul skrällar här.
Hoppas på bra väder på lör, avskyr då det blir skitbana o man måste spekulera.. Ge mig vår o sommarbanor igen!