Citat:
Ursprungligen postat av ab5
Man måste inte nödvändigtvis spika en lågprocentare för att vinna mycket pengar. Det går ju att konstruera högutdelningsrader med en favoritspik också.
Krävs ju att tillsammans-raderna bryts av på ngt sätt för att det ska bli stora pengar. Imorgon är nog receptet till miljonutdelning att ingen av Proppen eller Elian vinner, alternativt en riktig "käftsmäll" i garderingsloppen till 0,5% som "ingen" har. Testar nog o gräva efter det sistnämnda.
|
Jo man måste fälla dom två största för att vinna många miljoner men man kan vinna bra pengar ändå det håller jag med om. Tänk hur många tillsammansbolag som kör för stora summor... vinner både Proppen och Indra så stänger jag av och kollar skidskytte

800.000 kr som är mycket bra enligt mig sist när proppen vann men det blev inga miljoner. Visst om det smäller rejält i resten av loppen men det händer ju inte så ofta. Två bra smällar och att Indra faller kan nog ge miljonen. Gräv inte utan heltäck istället för det är svårt att hitta nån man aldrig trodde kunde vinna och blir bara irriterad om man tog många skrällar där och missade dunderskrällen ändå.

MVH