Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-10, 20:56   #76
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Jag respekterar det du säger men jag har sett alla hans lopp i Norge då jag följer även Norgetravet tur att man kan ha olika åsikter jag skulle inte vilja hålla Arne Nilsen i handen om jag var med inför sista V75 även om han körde en megafavorit i Norge är han en högeryttter men en sjutusan till hästkarl Imorgon får vi svaret....Jag tror inte att han vinner men ska bli otroligt intressant att få se en kusk bakom för en gångs skull..Det är nästan som att gå på bio för att få se det loppet
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 20:58   #77
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Abrystir står hårt inne i loppet och spår 2 i volt.. mötte inget sist och vinterbana... tror mindre på henne denna gång men man kan ha fel såklart

14,15 är givna 5an oxå... Erik smyger och jag har en känsla att Erik småskräller imorgon och då ska han med där han startar. Förutom i Guld då?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 21:05   #78
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Jag kommer inte att ha många rätt imorgon det är ett flertal hästar som jag grävt fram som ännu inte lyft upp här ännu hm eller också bådar det gott inför morgondagen alternativt att jag är helt ur.

Ni kan få ett brakavslag då gratis är gott Jag tror nada på 1 Rocky Tilly imorgon i min bok är han loppets skattebetalare så där kan ni omgångens spik då jag jinxar avslaget i föräg

A och O är som alltid systemuppbyggnaden det är det som är pricken över I:et är man i zonen gör man rätt är man inte i zonen gör man fel och får stolpe ut men gör man ett större andelsspel så ökar man givetvis möjligheten att få större vinstchans men kontentan är att det är hur man lägger upp systemet som är avgörande om det blir succé eller fiasko

Thats all

Senast redigerad av joppe59 den 2020-01-10 klockan 21:08.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 21:09   #79
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Sen blir man ju inte förvånad om det står (NO) på segraren i kallblodsloppet.
11an åker med av bara farten ... Per Lennartsson skrällvann till en halv % typ ... hur många trodde på den innan och vad stod det där även om den tränades i Sverige.
Norskfödda är ett måste. Det är som Norges FIS Längd/Skidskytte lag .. helt andra gener typ
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 21:14   #80
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Jag säger det återigen att ska man vinna pengar kan inte alla system se likadana ut ... alla sitter med samma spikar... alla bolag mm .. Man måste spika en 5-6%are och gardera där alla andra spikar och jag pratar inte om att sätta v75an och vinna 25.000 kr utan jag snackar MILJONER!!!!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 21:16   #81
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag säger det återigen att ska man vinna pengar kan inte alla system se likadana ut ... alla sitter med samma spikar... alla bolag mm .. Man måste spika en 5-6%are och gardera där alla andra spikar och jag pratar inte om att sätta v75an och vinna 25.000 kr utan jag snackar MILJONER!!!!
Blir lite oroad av att läsa detta, har du ätit något olämpligt ikväll?...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 21:18   #82
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Jag kommer inte att ha många rätt imorgon det är ett flertal hästar som jag grävt fram som ännu inte lyft upp här ännu hm eller också bådar det gott inför morgondagen alternativt att jag är helt ur.

Ni kan få ett brakavslag då gratis är gott Jag tror nada på 1 Rocky Tilly imorgon i min bok är han loppets skattebetalare så där kan ni omgångens spik då jag jinxar avslaget i föräg

A och O är som alltid systemuppbyggnaden det är det som är pricken över I:et är man i zonen gör man rätt är man inte i zonen gör man fel och får stolpe ut men gör man ett större andelsspel så ökar man givetvis möjligheten att få större vinstchans men kontentan är att det är hur man lägger upp systemet som är avgörande om det blir succé eller fiasko

Thats all
Troligen spetsar RT och är därmed hästen att slå, eventuellt lurar Örre han på ledningen och loppet öppnas upp...men klar fördel RT...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 21:20   #83
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Blir lite oroad av att läsa detta, har du ätit något olämpligt ikväll?...
Du vet att jag gillar att röra om i grytan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 21:33   #84
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1244
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag säger det återigen att ska man vinna pengar kan inte alla system se likadana ut ... alla sitter med samma spikar... alla bolag mm .. Man måste spika en 5-6%are och gardera där alla andra spikar och jag pratar inte om att sätta v75an och vinna 25.000 kr utan jag snackar MILJONER!!!!
Man måste inte nödvändigtvis spika en lågprocentare för att vinna mycket pengar. Det går ju att konstruera högutdelningsrader med en favoritspik också.

Krävs ju att tillsammans-raderna bryts av på ngt sätt för att det ska bli stora pengar. Imorgon är nog receptet till miljonutdelning att ingen av Proppen eller Elian vinner, alternativt en riktig "käftsmäll" i garderingsloppen till 0,5% som "ingen" har. Testar nog o gräva efter det sistnämnda.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 21:47   #85
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 433
Sharp$: 1238
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag säger det återigen att ska man vinna pengar kan inte alla system se likadana ut ... alla sitter med samma spikar... alla bolag mm .. Man måste spika en 5-6%are och gardera där alla andra spikar och jag pratar inte om att sätta v75an och vinna 25.000 kr utan jag snackar MILJONER!!!!
Hubba har du en spik som du känner vinner om den är 5% eller 50% spikar du den. Men att bara leta efter spikar för dom är i låg procent kommer bli extremt kostsamt.

Om 7 av 10 spikar en 50% så har ju dessa ett övertag på dom 3 som gardera och det är ju precis det streckspel handlar om att få övertag så man förhoppningsvis har garderat rätt lopp där det smäller. För till sist handlar ju allt om att få sju rätt och helgardera alla lopp är det få som har råd med.

Sedan angående summan på vinsten spelar det egentligen ingen roll om det är 250.000:- eller 2.500.000:- du blir lika glad för båda det lovar jag. För om det är ekonomiskt oberoende man söker är nog ej travspel den enklaste vägen.

Men gillar hur du tänker men har man en "klaring" så överarbeta inte eller släng på extra streck bara för saken skull, för då kommer det bli svårt och vinna "miljoner" för strecken räcker ej till på grund av kostnaden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), SO (+12)
Frasse77 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 21:53   #86
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Man måste inte nödvändigtvis spika en lågprocentare för att vinna mycket pengar. Det går ju att konstruera högutdelningsrader med en favoritspik också.

Krävs ju att tillsammans-raderna bryts av på ngt sätt för att det ska bli stora pengar. Imorgon är nog receptet till miljonutdelning att ingen av Proppen eller Elian vinner, alternativt en riktig "käftsmäll" i garderingsloppen till 0,5% som "ingen" har. Testar nog o gräva efter det sistnämnda.
Jo man måste fälla dom två största för att vinna många miljoner men man kan vinna bra pengar ändå det håller jag med om. Tänk hur många tillsammansbolag som kör för stora summor... vinner både Proppen och Indra så stänger jag av och kollar skidskytte 800.000 kr som är mycket bra enligt mig sist när proppen vann men det blev inga miljoner. Visst om det smäller rejält i resten av loppen men det händer ju inte så ofta. Två bra smällar och att Indra faller kan nog ge miljonen. Gräv inte utan heltäck istället för det är svårt att hitta nån man aldrig trodde kunde vinna och blir bara irriterad om man tog många skrällar där och missade dunderskrällen ändå.
MVH
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 21:58   #87
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Hubba har du en spik som du känner vinner om den är 5% eller 50% spikar du den. Men att bara leta efter spikar för dom är i låg procent kommer bli extremt kostsamt.

Om 7 av 10 spikar en 50% så har ju dessa ett övertag på dom 3 som gardera och det är ju precis det streckspel handlar om att få övertag så man förhoppningsvis har garderat rätt lopp där det smäller. För till sist handlar ju allt om att få sju rätt och helgardera alla lopp är det få som har råd med.

Sedan angående summan på vinsten spelar det egentligen ingen roll om det är 250.000:- eller 2.500.000:- du blir lika glad för båda det lovar jag. För om det är ekonomiskt oberoende man söker är nog ej travspel den enklaste vägen.

Men gillar hur du tänker men har man en "klaring" så överarbeta inte eller släng på extra streck bara för saken skull, för då kommer det bli svårt och vinna "miljoner" för strecken räcker ej till på grund av kostnaden.
Jo jag förstår det men lirar man för små summor som jag så måste man tyvärr
Men du har helt rätt. Jag förstår att det ligger till på det sättet. Jag skulle vara överlycklig om jag satte ett andelsspel som gav 250.000 kr för det mesta jag satt är ett andelsspel som gav 125.000 kr så det är dubbelt så bra men jag måste vinna miljoner innan jag lägger av för annars blir ni aldrig av med mig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Frasse77 (+10)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 21:58   #88
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Man måste inte nödvändigtvis spika en lågprocentare för att vinna mycket pengar. Det går ju att konstruera högutdelningsrader med en favoritspik också.

Krävs ju att tillsammans-raderna bryts av på ngt sätt för att det ska bli stora pengar. Imorgon är nog receptet till miljonutdelning att ingen av Proppen eller Elian vinner, alternativt en riktig "käftsmäll" i garderingsloppen till 0,5% som "ingen" har. Testar nog o gräva efter det sistnämnda.
En käftsmäll räcker tyvärr inte jättelångt. Vinner minst hälften av de fyra stora (DDZ, Prop, RT och Indra) så får vi nog leta en bra bit ner i listan på fler ställen än ett...

Visst, skrällarna "styr" utdelningen men vinner 3-4 storfavoriter krävs det nog just att skrällarna både är plural och ordentliga skrällar (läs: låga singel).

Men omöjligt att fälla någon av dessa fyra ska det väl inte vara?

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 22:00   #89
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
En käftsmäll räcker tyvärr inte jättelångt. Vinner minst hälften av de fyra stora (DDZ, Prop, RT och Indra) så får vi nog leta en bra bit ner i listan på fler ställen än ett...

Visst, skrällarna "styr" utdelningen men vinner 3-4 storfavoriter krävs det nog just att skrällarna både är plural och ordentliga skrällar (läs: låga singel).

Men omöjligt att fälla någon av dessa fyra ska det väl inte vara?

Bra där Gotland!
Jag älskar det här!!!
Vi ska fälla .. vi ska vinna ... vi ska strecka ... vi ska knäcka Indra
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-10, 22:12   #90
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Hubba har du en spik som du känner vinner om den är 5% eller 50% spikar du den. Men att bara leta efter spikar för dom är i låg procent kommer bli extremt kostsamt.

Om 7 av 10 spikar en 50% så har ju dessa ett övertag på dom 3 som gardera och det är ju precis det streckspel handlar om att få övertag så man förhoppningsvis har garderat rätt lopp där det smäller. För till sist handlar ju allt om att få sju rätt och helgardera alla lopp är det få som har råd med.

Sedan angående summan på vinsten spelar det egentligen ingen roll om det är 250.000:- eller 2.500.000:- du blir lika glad för båda det lovar jag. För om det är ekonomiskt oberoende man söker är nog ej travspel den enklaste vägen.

Men gillar hur du tänker men har man en "klaring" så överarbeta inte eller släng på extra streck bara för saken skull, för då kommer det bli svårt och vinna "miljoner" för strecken räcker ej till på grund av kostnaden.
Många visdomsord i detta!

Jag håller med om i stort sett allt utom att det inte endast handlar om att få sju rätt. Spelar man för 2 lax per omgång och sätter 10 av de knappt 100 V75 omgångar som finns på ett år är det ju lite tråkigt om man prickat de omgångar där utdelningen inte ens når femsiffrigt...
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Frasse77 (+20)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td