Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-07, 11:04   #514
Luke

Lukes avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2155

Luke Travar
Stats: 90 - 126 - 1
ROI: 125.81%
Vinstprocent: 41.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Spreadsheetet går sådär får man säga. Jag ångrar väl 2-3 av de 30-tal spel som lagts men resten står jag för. Funderar på om hur jag ska göra med parlay-spelen men jag fortsätter nog att blanda lite, tripplar kommer nog fortsättningsvis vara ganska sällsynta. ROI om jag lagt enbart singlar med fast insats låg just nu på 101%.
Kan ju vara en idé att spela mer singlar om du inte vill ha för stora svängningar i resultatet. Själv gillar jag inte att spela dubblar då jag vill kunna hålla nere variansen, tycker den lätt kan bli ganska stor i trav ändå.

Granskade mitt eget spreadsheet lite noggrannare nu och resultatet av den granskningen blev väldigt tydligt. Sedan jag började bokföra mina travspel här på Sharps har jag haft en ROI på H2H som ligger på nästan 160% efter 28 spel, men samtidigt har alla andra spel gått helt åt skogen och käkat upp en stor del av vinsten från H2H.

Siffrorna är väl inte helt tillförlitliga eftersom antalet spel fortfarande är ganska få, men jag börjar bli lite osäker på om jag ska satsa allt på H2H eller hoppas på att de andra spelen börjar sitta igen snart. Känns som alla hästar jag spelat plats på det senaste har galopperat eller slutat fyra. När man spelar vinnare är det ju oftast högre odds så där får man räkna med stor varians. Det är väl lite det som gör att du har så dåligt resultat i ditt spreadsheet just nu, variansen från dubblarna gör ju att det kan svänga snabbt mellan stora vinster och förluster.
Luke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat