Han var jättebra senast och vann med alla krafter kvar. Hästen har aldrig vunnit så lätt som förra gången och han var nästan lite arg efter loppet att han inte fick springa hårdare. Han kändes jättebra i fredagsjobbet och har verkligen fin form för dagen. Jag ska försöka köra några lopp med honom i Sverige under vintern innan jag ska testa honom i lite bättre lopp i Finland. Sedan har jag förhoppningar om att han ska kunna få en inbjudan till något större lopp i Finland då jag tror han är en av Finlands mest kapabla hästar för dagen. Läget blev bra här, han är startsnabb och borde ha en bra chans. Det blir inga ändringar, helstängt huvudlag med hål och samma vagn som förra gången, säger Nina Pettersson-Perklén
lät.ganska självsäkert på religious.
känns som att loppet avgörs i start, give me ten kan öppna väldigt snabbt.
så här säger dom om give me ten:
Han var riktigt fin senast och känns mycket bra efteråt. Han har kanonform och ska vara bättre än senast. Han är snabb ut och det känns som han är bäst i ledningen. Kanske körs han i ledning, men Erik Adielsson får bestämma hur han vill göra. Jag är inte rädd för motståndet. Det blir trekvartsstängt huvudlag och jänkarvagn som senast, säger Klaus Kern.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: HuBBaBuBBa (+5)
|