Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-07, 16:28   #29
RobinD
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Munchies Visa inlägg
Jag flyttade mellan två länder. På mitt Interwettenkonto hade jag registrerat mig med min första adress i det första landet. De låste kontot och kräver utility bill + bank statement från den adressen jag har registrerat mig från, där jag inte längre bor. Det är alltså omöjligt för mig att fixa de dokumenten som de frågar efter, eftersom jag helt enkelt inte bor där samt att de bara accepterar dokument från de 3 senaste månaderna, så jag kan inte skicka gamla räkningar från den tiden. Jag kan inte heller byta adress inne på kontot då det är helt låst.

Ärendet har redan varit uppe hos LGA Malta och de kom med slutsatsen att Interwetten har 'rätt att kräva bevis att jag bor på den registrerade adressen enligt deras användaravtal'. Punkt slut tydligen.
Interwetten ignorerar ungefär hälften av de mailen jag skickat dem. När de svarar så skriver de:

"Dear customer,

Your account will remain locked until you provide the requested documents. Thank you."

Man blir lätt lite bitter när man själv inte tycker att man gör något fel och ändå får sina pengar snodda utan att kunna göra något åt det då LGA i 99% av fallen dömer åt spelbolagens fördel. Riktigt svårt att få rätt mot Maltalicensierade bolag.
Sjukt drygt, kan du inte kontakta lägenhetsinnehavaren och be att få någon räkning skickad dit då? Måste ju gå och mygla sig runt det där.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat