Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-06, 12:31   #16
Q90
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 860
Standard

Eller så har du sek som valuta på moneybooker o sek på alla konton. Lättare än att hantera euro tycker jag.
Q90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 12:50   #17
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Q90 Visa inlägg
Eller så har du sek som valuta på moneybooker o sek på alla konton. Lättare än att hantera euro tycker jag.
Jo men det finns mängder av bookies sominte erbjuder SEK.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 13:00   #18
Q90
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 860
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Jo men det finns mängder av bookies sominte erbjuder SEK.
Sant, men använder inte dem så väldigt ofta. Sbo & 12bet är nästan de enda.
Q90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 13:22   #19
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Q90 Visa inlägg
Sant, men använder inte dem så väldigt ofta. Sbo & 12bet är nästan de enda.
Har själv Tipico, gamebookers, stanj, canbet och betsson som inte erbjuder SEK. Betsson kanske gör det men jag euro sedan pokerbommen iaf.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 14:38   #20
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Q90 Visa inlägg
Sant, men använder inte dem så väldigt ofta. Sbo & 12bet är nästan de enda.
Du har 25-30 bookies och bara två som inte erbjuder SEK när RobinD har 4 bookies till som inte erbjuder det. Ok
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 14:43   #21
Q90
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 860
Standard

Tipico,canbet & gamebookers har jag inte. Stanj är jag limiterad ner i fotknölarna så den använder jag inte. Betsson har jag sek på.
Q90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 21:42   #22
 
GianniAgnellis avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: allt är relativt
Inlägg: 149
Sharp$: 565

italia
Stats: 45 - 46 - 8
ROI: 110.30%
Vinstprocent: 49.45%

Standard

Blev lite bekymrad när jag läste här. Finns det bookies som faktiskt tar avgift för insättningar och uttag? Om man för över via MB dvs
GianniAgnelli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 21:56   #23
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GianniAgnelli Visa inlägg
Blev lite bekymrad när jag läste här. Finns det bookies som faktiskt tar avgift för insättningar och uttag? Om man för över via MB dvs
Växlingsavgifter för valutan är det alltid, sen har vissa begränsningar för hur många fria uttat du har till MB/tidsbestämd period.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 22:10   #24
Q90
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 860
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GianniAgnelli Visa inlägg
Blev lite bekymrad när jag läste här. Finns det bookies som faktiskt tar avgift för insättningar och uttag? Om man för över via MB dvs
Interwetten är de enda bolaget jag vet som tar ut en liten avgift på insättningar med mb.
Q90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-06, 22:42   #25
 
GianniAgnellis avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: allt är relativt
Inlägg: 149
Sharp$: 565

italia
Stats: 45 - 46 - 8
ROI: 110.30%
Vinstprocent: 49.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Växlingsavgifter för valutan är det alltid, sen har vissa begränsningar för hur många fria uttat du har till MB/tidsbestämd period.
Säker på att det alltid är växlingsavgifter?

Citat:
Ursprungligen postat av Q90 Visa inlägg
Interwetten är de enda bolaget jag vet som tar ut en liten avgift på insättningar med mb.
Okej, bra. Då är det ju inte direkt några problem att göra som dig utan man får helt enkelt se till att prioritera att ha pengar på interwetten och dollarsidorna.
GianniAgnelli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-07, 01:57   #26
 
Munchiess avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Sliema, Malta
Inlägg: 109
Sharp$: 706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GianniAgnelli Visa inlägg
Säker på att det alltid är växlingsavgifter?



Okej, bra. Då är det ju inte direkt några problem att göra som dig utan man får helt enkelt se till att prioritera att ha pengar på interwetten och dollarsidorna.
Bättre att aldrig ens sätta in stora pengar på Interwetten så slipper du att de snor dem. (Ja, jag är fortfarande bitter efter att de stängt ner mitt konto med 350 euro på)

Och ja, det är alltid växlingsavgift på 1.99%.
Munchies är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-07, 08:57   #27
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Munchies Visa inlägg
Bättre att aldrig ens sätta in stora pengar på Interwetten så slipper du att de snor dem. (Ja, jag är fortfarande bitter efter att de stängt ner mitt konto med 350 euro på)

Och ja, det är alltid växlingsavgift på 1.99%.
Hur kunde de stänga ned kontot med pengar på? Det är ju stöld!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-07, 15:15   #28
 
Munchiess avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Sliema, Malta
Inlägg: 109
Sharp$: 706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Hur kunde de stänga ned kontot med pengar på? Det är ju stöld!
Jag flyttade mellan två länder. På mitt Interwettenkonto hade jag registrerat mig med min första adress i det första landet. De låste kontot och kräver utility bill + bank statement från den adressen jag har registrerat mig från, där jag inte längre bor. Det är alltså omöjligt för mig att fixa de dokumenten som de frågar efter, eftersom jag helt enkelt inte bor där samt att de bara accepterar dokument från de 3 senaste månaderna, så jag kan inte skicka gamla räkningar från den tiden. Jag kan inte heller byta adress inne på kontot då det är helt låst.

Ärendet har redan varit uppe hos LGA Malta och de kom med slutsatsen att Interwetten har 'rätt att kräva bevis att jag bor på den registrerade adressen enligt deras användaravtal'. Punkt slut tydligen.
Interwetten ignorerar ungefär hälften av de mailen jag skickat dem. När de svarar så skriver de:

"Dear customer,

Your account will remain locked until you provide the requested documents. Thank you."

Man blir lätt lite bitter när man själv inte tycker att man gör något fel och ändå får sina pengar snodda utan att kunna göra något åt det då LGA i 99% av fallen dömer åt spelbolagens fördel. Riktigt svårt att få rätt mot Maltalicensierade bolag.
Munchies är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-07, 15:28   #29
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Munchies Visa inlägg
Jag flyttade mellan två länder. På mitt Interwettenkonto hade jag registrerat mig med min första adress i det första landet. De låste kontot och kräver utility bill + bank statement från den adressen jag har registrerat mig från, där jag inte längre bor. Det är alltså omöjligt för mig att fixa de dokumenten som de frågar efter, eftersom jag helt enkelt inte bor där samt att de bara accepterar dokument från de 3 senaste månaderna, så jag kan inte skicka gamla räkningar från den tiden. Jag kan inte heller byta adress inne på kontot då det är helt låst.

Ärendet har redan varit uppe hos LGA Malta och de kom med slutsatsen att Interwetten har 'rätt att kräva bevis att jag bor på den registrerade adressen enligt deras användaravtal'. Punkt slut tydligen.
Interwetten ignorerar ungefär hälften av de mailen jag skickat dem. När de svarar så skriver de:

"Dear customer,

Your account will remain locked until you provide the requested documents. Thank you."

Man blir lätt lite bitter när man själv inte tycker att man gör något fel och ändå får sina pengar snodda utan att kunna göra något åt det då LGA i 99% av fallen dömer åt spelbolagens fördel. Riktigt svårt att få rätt mot Maltalicensierade bolag.
Sjukt drygt, kan du inte kontakta lägenhetsinnehavaren och be att få någon räkning skickad dit då? Måste ju gå och mygla sig runt det där.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-07, 15:49   #30
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Photoshop är sista desperata lösningen...
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td