Visa ett inlägg
Gammal 2020-01-26, 13:26   #289
Shizznit

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5157
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Skulle nog inte få höra det när jag blir ensam på rollerpott av mina andelsköpare

Du menar att det är utformat på fel sätt.
Gör inget för mig för det verkar ge bra betalt även om man inte sätter alla sju rätt. 2500 gav 2 rätt på 22 2or och då va det andrahandaren som vann igår.
Lyckas jag spika en idé som är streckad på 7% tex och har några kantbollar som 2-6 så spelar det ingen roll om jag får 7 rätt eller ens 6 för återbäringen blir grymt bra på 5 rätt och massor av 4-2 rätt och ger nog mer än många v64or ger per dag som man lägger 2-3000 kr på.
En gång i veckan kan man göra ett försök att sätta Top7 speciellt när det är rollerpott. Och speciellt när man hittar sin idé som inte är favorit och spikar denne.

Så jag håller inte med dig där men tack för svar.

Mvh
Om du är en väldigt bra tippare så sätter du din spik kanske var femtonde gång du spelar. Varje kantboll som inte går in spräcker systemet. Och kantbollar är ett absolut måste för att det ens ska närma sig utdelningarna du pratar om (jag har spelat Topp 7 ett par gånger i början för att testa, andra gången fick jag sex rätt. Det gav inte ens 2 000 kronor - väntan på utdelningen var mer värd än själva utdelningen...). Lägg där till galopper och andra oväntade saker á minst 20 % per individ... ska man ens försöka skatta sannolikheterna tillsammans för ett lyckat utfall tror jag att det kommer gå ett väldigt stort (men kanske mätbart) antal år mellan vinsttillfällena som används som motivering för spelsättet. Jag är alltså lite mer inne på den problematiserande linjen. Jag hör inte heller till din standardreferensgrupp som lägger 2-3000 kronor per dag på V64, så mina ören kanske är lite udda i sammanhanget.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat