Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-21, 07:41   #18
jAnman

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5628
Standard

Då var det dags för Antonio Trot att starta på min hemmabana, där jag har varit stammis sedan början på 90 talet, då jag blev delägare i min första häst ( Big Spenderup ). AT har sedan den tråkiga passgången strax före mål annandagen behandlats för småkrämpor och fått vaccin mm. Efter vilan har han gått tryckvagnsjobb och tuffa backjobb i högre tempo än vad han gjort tidigare. Han har sett mycket bra ut i jobben. I måndags gick han backjobb i högt tempo med en snabbare avslutning sista 300 i de sista intervallerna. Han var på gränsen till, men inte över, att vara för pigg. Jag tror att bakspåret passar bra tack vare det. Nu gäller det att Örjan inte sover bort loppet. Jag är nöjd om han blir bland de 4 första. Tyvärr har jag inte hört något om de andra hästarna imorgon, men passa Victory Topline när han kommer ut. Han har glänst i jobben. För övrigt ser jag ett stort spelvärde i Brake Cooling, som verkligen kan ställa till det i kuponghögen, möjligt att jag spikar den, men avvaktar värmningar på plats.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5), lenninen (+10), asgaya3141 (+5), Grovport (+5), MattiasB75 (+5)
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat