Visa ett inlägg
Gammal 2020-02-22, 09:58   #11
Nicksson
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Ett klargörande bara..

Jag sitter med Betfairs inplay-marknader 35-40 timmar per vecka. Tråkigt i bland, ja. Det kräver väldigt mycket disciplin. Kanske inte rent spelmässigt då mycket går per automatik.Däremot måste du se till att luncha med kompisar, träna osv för att hålla dig kvar i den verkliga världen. Jag hade aldrig gjort det här om jag inte haft familj tex. Det här blir ett sätt att leva, kanske mest det som gör att jag fortfarande håller på.

Sen angående botar. Mitt mål är att aldrig bli matchad av dessa då det inte är någon bra väg att gå långsiktigt. Jag vill bli matchad av den berusade Syd-koreanen som kommer hem efter en karaokekväll eller den arga finnen som rödar sin position i affekt. Detta är givetvis väldigt svårt då bfs botar blockerar mycket. Jag söker de lägena då botarna försvinner från en marknad för några sekunder. Detta sker av olika anledningar, faktum är att de bästa matchningarna får jag oftast när 365 plockar bort sina odds och osäkerhet råder. Givetvis förutsatt att jag har hyfsat snabba bilder från marknaden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ssb (+50), Sonny (+5)

Senast redigerad av Nicksson den 2020-02-22 klockan 12:04.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat