Visa ett inlägg
Gammal 2020-03-07, 01:58   #90
mr_stylez

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5212
Standard

Kul folket är inne nattetid och diksuterar här!

Tycker det ser hyfsat svårt ut imorn, en del sparlopp, tänker fraförallt på guld och avd 5.. Men i de 2 sista vill man ju ha nästan alla, i avd 1 kan det skrälla och garderar man Green mamba får an ju ta en 7-8 st för att inte bränna vinnaren.. (minst)..

Lite tankar om loppen:

1: Som vanligt går jag mot Man At Work imorgon, har funkat fint hitills på v75 och det fortsätter jag med så länge han drar streck och aldrig vinner.
4-5 starkt lås i min värld, men 3 och 11 är båda fina kapabla hästar och min superskräll jag alltid jagar nr 9 Digger Lord, vinner typ aldrig men extremt bra återbäring på platsspel man gjort på det , samma denna gången, plats liras och på stora systemet kommer den med till under 1 % och barfota...
8 och ickevinnaren 10 ratar jag helt.

2: Green mamba vinner detta om den går felfritt, det bör den göra, Richard vet han kan köra hur sakta han vill i starten och ändå runda dem sem varvet var, betryggande som kusk säkert att ha den känslan/vetskapen.

Bakom är nr 6 Shutter Island tidig, under 1% nu är ju löjligt, perfekt smygläge, slog Wild love sist då den var 2a bakom Mamban, hoppar denna är 6an högaktuell!
Anthara Bi som Goop själv kör barfota nu och Rapide Cash, första barfota ngnsin är andra fina superksrällar!

3: Utgång på Sir Ratzerputz rätt given här, 5,4,9 bakom kan med vinna. Hade tänkt ta med 7an då den lätt vait först fram och tagit spets från 4 om de laddats, men tydligen ska kusen köra defensivt med den och då är den kör från det spåret, Låter det som att han ändrar sig så ska den såklart med.

4:Kallblod, volt,tillägg.... mår illa bara jag skriver det. Här ska man gissa 1 hur bra de norska är jämföt med de svenska, 2 hur de reagerar på körspö, 3 om 1an går felfritt lr ej och 4 hur många omstarter det blir... ett Stort Suck..... Jag tar nog 1,2,7,11,13,14 och hoppas överleva loppet.... tycker 6an är galet överstreckad. Men jag är raka motsatsen till kallblodsexpert så vad vet jag 14 Barfota till under 1% given för mig iaf.

5:Säkraste låset kommer här, inte så mycket att orda om, 3-4 vinner iaf 85-90% av gångerna här om de inte kör sönder varandra och de brukar dessa kuskar inte göra direkt..

6: Otroligt svårt lopp, jag ser inte 7an skrällvinna igen.. ej heller 10 och 12 från de lägena, resten vill jag nog ha med.
1 tidig från sitt läge, vinner med lucka från rygg ledaren tor jag. 3 tidig med, även 6 såklart. Stormvarnar för 11 Rob Dyrdek som är bättre barfota, under 1% här med.. sällan man hittar4-5 sådana på en omgång man tycker har helt ok vintschans ändå.

7: Om förra var svåt är detta värre. Härlig avslutning, bara att hoppas folk har slösat streck och måste gå kort här.. för här kan ALLA vinna.

5an mycket bättre än jag trott, men upp 2 klasser är grymt svårt... kan vinna om den släpp till spets av 4an, inte anars.

Här tar man 4an lr alla tycker jag. 4an given spetshäst barfota, går bäst där och kan väldigt mycket om den får ut allt. får den sitta ifred säg mellan 400-1000 m av loppet så rör ingen den på Färjestads korta upplopp.

Tror jag singlar Mamban, och kör utgång på 1an i kallblod och 4an i avd 7...
Hoppas på fin bana imorn, trött på vintervädret!
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat