Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-06, 18:52   #76
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Guillaume Boko är hårt spelad hos bookie (4,75). Tänkte inte ha med den först men Olle brukar vässa när det är hemmaplan och är det någon av hästarna i omgången som jag kan tänka mig att de ställt på lite extra så är det den just här.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 19:36   #77
 
Trazans avatar
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 63
Sharp$: 2550
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nurmos har många fina pållar i stallet, men det är ju egentligen bara den här och Une Etoile Gar som han skulle kunna ställa iordning mot en sån uppgift.
Urlo dei Venti?
Trazan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 19:58   #78
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Är inte 4% på Rocky Tilly lite för lite? Fick 3,65 på plats på Unibet, kändes som ett bra odds. Så det fick två gamla Wasa sedlar. Tog även 14ggr som vinnare men den fick bara en Karl XI sedel.

Hur ska det gå till?

4an till ledningen med 5an tryckande på utsidan och 7an på vingel och med Rennesvik som kör framåt och då sitter öppningen i dessa tre, och Rocky Tilly barfota bak kan gå snabbt till slut. Han fungerar kanske bäst från spets säger många, men jag tycker han fungerar bra bakifrån också.

Där klippte du nog ett bra platsodds

En av de största betaltjänsterna har ditt drag som ensam A-häst, så oddsen lär sjunka rejält. Plats är nog rätt spel på den.

Senast redigerad av Basse den 2020-03-06 klockan 20:03.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 20:28   #79
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 441
Sharp$: 1256
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Där klippte du nog ett bra platsodds

En av de största betaltjänsterna har ditt drag som ensam A-häst, så oddsen lär sjunka rejält. Plats är nog rätt spel på den.
Ja oddset var bra, men nu när betaltjänsterna har den så kommer det garanterat inte gå

Många går rakt på 5an och visst det är en häst med för lite pengar på sig, men nu efter finalen så är det två klasser upp. Kanske är han så bra att han krossar detta, men brukar behövas lite mer hårdhet att vinna i denna klass. Så tror vinnaren finns bland dom andra och då borde Rocky Tillys hårdhet greja minst en plats.
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 21:28   #80
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3159
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nejnej prepare jobbar de inte med i det stallet, det är rakryggade och korrekta tyskar vi pratar om. Men någon maxning på något sätt blir det inte tal om och då går det inte att rå på Nurmos VÄRLDSSTJÄRNA (nu saknar jag olle trodde aldrig jag skulle skriva det)!
Olle "the Influencer" försvann väl med Legolas sorti?
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 21:30   #81
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9041
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Olle "the Influencer" försvann väl med Legolas sorti?
Nej, han var kvar långt efter Legolas lagt ner. Jag gillar Olle. Men han tröttnade tyvärr tillslut.
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 21:50   #82
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3159
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
10-årige nyblivne valacken Sir Ratzeputz har aldrig varit - är inte - och blir inte någon VÄRLDSSTJÄRNA. Han har tjänat över 3 miljoner och visade senast bra form mot vinterhästarna efter i princip två års bortvaro. Däremot kan 7-årige Gareth Boko bli en stjärna, som redan tjänat över 4 miljoner.
Gick 1 löp 2019, kastrerades, kvallopp och går ut och vinner plättlätt,
okörd på 12.2 med dojjor i februari på Solvalla som 10 åring.
Imponeras man inte då måste man nog vara en från världsmetropolen
Örebro.

Har aldrig varit bättre och nu kryddar man biffen med att drar man skorna på denna Love You-avkomma, samt att man hänger på en bike.

Stekel gör helt rätt som bankar, när han tippar för andras pengar,
dvs bygger andelsspel.

Själv garderar jag spekulativt, men att ekipaget är korrekt streckat
betvivlar jag inte för en sekund.

Ta gärna en flukt i arkivet igen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 22:00   #83
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3159
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Nej, han var kvar långt efter Legolas lagt ner. Jag gillar Olle. Men han tröttnade tyvärr tillslut.
Gillade också Olle, en siffernisse uti fingertopparna,
höftade aldrig som jag (dåligt minne och för lat för källkoll)
tillika minneskonstnär.
Hade svårt med asymmetriskt tänkande, bara logik och matematik.

Tog mig ett tag att fatta att han tog knäckte som Influencer,
här på forumet. Känner flera riktigt duktiga tippare som fick
påstötning från de privata spelbolagen, för att gå deras ärenden
och sprida ordet, på travforum som detta.

Har lite svårt för sådant, men det är jag det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 22:14   #84
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3159
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Ja oddset var bra, men nu när betaltjänsterna har den så kommer det garanterat inte gå

Många går rakt på 5an och visst det är en häst med för lite pengar på sig, men nu efter finalen så är det två klasser upp. Kanske är han så bra att han krossar detta, men brukar behövas lite mer hårdhet att vinna i denna klass. Så tror vinnaren finns bland dom andra och då borde Rocky Tillys hårdhet greja minst en plats.
Muscle Hill sonen är uppe i rätt klass nu, spikade senast i finalen.
En undantagshäst enl stallet och det stämmer säkert,
kan absolut vinna, men steget är stort Brons, spåret är ljusår
bättre och lika överlägsen lär han inte vara här.
Första rank (kikade på loppet senast igen), men motstånd finns
denna gång tillskillnad mot klass 2 finalen där experterna snackade upp PUs chanslösa djur som favorit.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 22:40   #85
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4273
Standard

Läste precis statistik-Jens. Brukar sällan vara ens i närheten av hans resonemang när jag på mitt lekmannamässiga sätt "analyserar" och letar vinnare. Till denna omgång är vi otäckt lika på det. Bra eller som vanligt visar sig imorgon.

Mina spikar kommer i avd 3,4 och 5 som jag skrivit om tidigare. Kallblodsspiken är en chansning, men jag tänker att när andra singlar den hopplöst osäkra favoriten, så kan jag välja den som har utgångsläget emot sig. Med några strykningar så har läget förbättrats och segerchansen ökat i kvadrat. Jag går på den jag först fastnade för!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-06, 23:03   #86
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Gillade också Olle, en siffernisse uti fingertopparna,
höftade aldrig som jag (dåligt minne och för lat för källkoll)
tillika minneskonstnär.
Hade svårt med asymmetriskt tänkande, bara logik och matematik.

Tog mig ett tag att fatta att han tog knäckte som Influencer,
här på forumet. Känner flera riktigt duktiga tippare som fick
påstötning från de privata spelbolagen, för att gå deras ärenden
och sprida ordet, på travforum som detta.

Har lite svårt för sådant, men det är jag det.
Saknar också Olle, även om jag kritiserat honom ibland...Välkommen tillbaka, även om vissa hatar dig, för det är nog många som hatar mig också...

Senast redigerad av mikaels den 2020-03-06 klockan 23:51.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-07, 00:33   #87
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Frozen Queen till 9,50 på unibet...ingen av oss blir förvånad om Jompe spetsar och då får nog mamban vara riktigt bra(vilket den kan vara)...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-07, 00:36   #88
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 441
Sharp$: 1256
Standard

V75-2: 12 Loser On Loser visst läget är inte bra, men hästen var iordningställd till lopp i Frankrike, men på grund av att Sek stärktes mot Euron så klev den över propositionen och kom inte med. Så tror Wallin har henne i väldigt bra form när tanken var Frankrike och nu istället blir Färjestad. Så garderar man denna avdelningen så ska hon absolut med till 7%
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-07, 00:56   #89
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 143
Sharp$: 747
Standard

https://www.aftonbladet.se/sportblad...ent-vad-hander
Jag hoppas att den slår in imorgon.

Senaste loppet är bara och glömma. Rickard gav upp loppet han gjorde en blunder där.
kolla loppet 6/1 istället dock fick han stryk av g.boko men slog Test drive.
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-07, 00:58   #90
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Kul folket är inne nattetid och diksuterar här!

Tycker det ser hyfsat svårt ut imorn, en del sparlopp, tänker fraförallt på guld och avd 5.. Men i de 2 sista vill man ju ha nästan alla, i avd 1 kan det skrälla och garderar man Green mamba får an ju ta en 7-8 st för att inte bränna vinnaren.. (minst)..

Lite tankar om loppen:

1: Som vanligt går jag mot Man At Work imorgon, har funkat fint hitills på v75 och det fortsätter jag med så länge han drar streck och aldrig vinner.
4-5 starkt lås i min värld, men 3 och 11 är båda fina kapabla hästar och min superskräll jag alltid jagar nr 9 Digger Lord, vinner typ aldrig men extremt bra återbäring på platsspel man gjort på det , samma denna gången, plats liras och på stora systemet kommer den med till under 1 % och barfota...
8 och ickevinnaren 10 ratar jag helt.

2: Green mamba vinner detta om den går felfritt, det bör den göra, Richard vet han kan köra hur sakta han vill i starten och ändå runda dem sem varvet var, betryggande som kusk säkert att ha den känslan/vetskapen.

Bakom är nr 6 Shutter Island tidig, under 1% nu är ju löjligt, perfekt smygläge, slog Wild love sist då den var 2a bakom Mamban, hoppar denna är 6an högaktuell!
Anthara Bi som Goop själv kör barfota nu och Rapide Cash, första barfota ngnsin är andra fina superksrällar!

3: Utgång på Sir Ratzerputz rätt given här, 5,4,9 bakom kan med vinna. Hade tänkt ta med 7an då den lätt vait först fram och tagit spets från 4 om de laddats, men tydligen ska kusen köra defensivt med den och då är den kör från det spåret, Låter det som att han ändrar sig så ska den såklart med.

4:Kallblod, volt,tillägg.... mår illa bara jag skriver det. Här ska man gissa 1 hur bra de norska är jämföt med de svenska, 2 hur de reagerar på körspö, 3 om 1an går felfritt lr ej och 4 hur många omstarter det blir... ett Stort Suck..... Jag tar nog 1,2,7,11,13,14 och hoppas överleva loppet.... tycker 6an är galet överstreckad. Men jag är raka motsatsen till kallblodsexpert så vad vet jag 14 Barfota till under 1% given för mig iaf.

5:Säkraste låset kommer här, inte så mycket att orda om, 3-4 vinner iaf 85-90% av gångerna här om de inte kör sönder varandra och de brukar dessa kuskar inte göra direkt..

6: Otroligt svårt lopp, jag ser inte 7an skrällvinna igen.. ej heller 10 och 12 från de lägena, resten vill jag nog ha med.
1 tidig från sitt läge, vinner med lucka från rygg ledaren tor jag. 3 tidig med, även 6 såklart. Stormvarnar för 11 Rob Dyrdek som är bättre barfota, under 1% här med.. sällan man hittar4-5 sådana på en omgång man tycker har helt ok vintschans ändå.

7: Om förra var svåt är detta värre. Härlig avslutning, bara att hoppas folk har slösat streck och måste gå kort här.. för här kan ALLA vinna.

5an mycket bättre än jag trott, men upp 2 klasser är grymt svårt... kan vinna om den släpp till spets av 4an, inte anars.

Här tar man 4an lr alla tycker jag. 4an given spetshäst barfota, går bäst där och kan väldigt mycket om den får ut allt. får den sitta ifred säg mellan 400-1000 m av loppet så rör ingen den på Färjestads korta upplopp.

Tror jag singlar Mamban, och kör utgång på 1an i kallblod och 4an i avd 7...
Hoppas på fin bana imorn, trött på vintervädret!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+8)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td