Avd 1. Finns flera luringar här. Både Unique Juni och I Love Paris är inga dunungar och Golden Tricks. Vad kan den ? Även om den bara är 4 år.
Avd 2. Starkt spikförslag på King of Everything nu när Maestro Crowe blev struken.
Avd 3. 2140m är ju inte Disco Volantes bästa, trots superformen på han idag. 9 raka 2140 lopp utan seger och sist han vann var två år sedan 2018 och ett enklare lopp än V75. Näh här får det bli 3-4 stycken och Elian Web kan vara tillbaka. Den har ju bara gjort ett dåligt lopp på slutet som kanske var en tillfällighet.
Avd 4. Givetvis starkt lås på 1 o 2. Men gillar La Norna och jagat Whitsun Madonna samt barfota på vinstmaskinen Princess S.W.
Avd 5. Kanonsvårt lopp. Här kan nog mer eller mindre alla vinna. Jag tar nog en rövare och spikar mig ur med Man At Work. Bricka 5 och är det proppen ur nu? Den gick ändå 11.1 på kort sist. Kan säkert en hög 11 tid på distansen vilket bör räcka långt.
Avd 6. Veckans lås va ! Strong Heartbeat o My Sweden
Avd 7. Adde S.H. var ju grym senast och har spåret. Men här blir det 4-5 häst och min favvo Religious glöms inte bort.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|