V75-1
1) GOLDEN TRICKS är en 4-årig amerikanska som hos Åke Svanstedt tjänade 2,5 miljoner. Stoet kom hit i slutet av förra året och har hos Redén fått en gedigen sandbaneträning, musklat till sig och skall nu startas igång mot äldre ston. Hon är knapp favorit, skall streckas men absolut inte spikas.
2) DONATELLA CENTER rankas sist
3) KEVIN BOKO har pausat efter att senast varit dunderfavorit i Stoeliten, där hon fick stryk av Ultra Bright. Tidigt streck.
4) ULTRA BRIGHT blev störd senas, slog Kevin Boko gången före och kan mycket väl vinna här.
5) UMATICAYA är ett fint sto, som hoppar och vägrarl tävla med Adrian i jollen
6) UNIQUE JUNI har gjort det bra i Frankrike och skrällvann senast. Stark och fin i jobben. Har bra chans att vinna här och streckas till 14 %.
7) I LOVE PARIS är 10 år, har tjänat 3,7 miljoner och borde få gått till avel för två år sedan. På sex starter i Frankrike förra året blev hon tvåa en gång. De senaste fyra starterna i Frankrike har hon varit oplacerad och diskad. Senast startade hon på Axevalla i ett 35000 kronorslopp med fem startande och blev trea i mål. För mig är det en pina att se denna fina hedersmärr plågas med en ny start i morgon. Men kusk/tränare har en annan uppfattning.
8) WILD LOVE är urstark och passar inte på sprinterdistans från sämsta spåret.
Jag kommer att strecka 1,3,4 och 6. Om jag behöver avstå från någon blir det 1.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|