- Han fick sitt planerade jobb i tisdags och allt har flutit på som planerat under veckan. Vi reser under tävlingsdagen och vad jag förstår ska vädret bli bra varför vi fortsatt siktar mot att köra barfota runt om. Heller inget nytt i övrigt utan det blir helstängt huvudlag och amerikansk jänkarvagn som planerat. Jag kommer att försöka vara med från start och skulle vi lycka nå spets ökar chansen, men oavsett är det viss segerchans, säger Göran Antonsen...Lionel NO har nog en god chans att vara först framme och ta över från Stepping Spaceboy, spetsen kan vara guld-värd...- Han var ofräsch i Kalmar och senast var han sjuk. Nu verkar det bättre igen och han har jobbat på bra inför detta, både han och stallet verkar glädjande nog vara på väg ur en svacka. Jag körde ett banjobb med honom i onsdags och han löste då 1.15/1 600 meter med 1.12 sista 500 på ett tillfredställande sätt. Sett till hans senaste starter kan det vara läge för ett lite försiktigare upplägg denna gång, men jag vill inte låsa mig vid någon taktik och får även prata med Rikard under veckan. Vi rycker framskorna men i övrigt blinkers och amerikansk jänkarvagn igen, säger Admir Zukanovic.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: valo (+5)
|