Visa ett inlägg
Gammal 2020-04-03, 12:12   #14
fweewea

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1949
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Trean struken i det hopplöst svåra Diamantsto-försöket...noterar dock att den annars rätt sansade Oskar Svanberg tippar sig etta i "Fem tippar V75", 3% och 26ggr på svs, kanske kan vara värd en tjuga...bättre spår och spetsläge gör det hela än mer intressant... - Hon avgjorde på ett par steg senast och den biten har vi fått till nu efter att hon mest ”lallat” i loppen. Hon gick oerhört fort och det var skönt att hon visade det som jag har känt i träning. Det var långt ifrån botten då och hon hade kunnat fortsätta ett tag till, så jag tycker att hon känns spännade. Jag kommer nog inte köra något hårdare i veckan nu med tanke på att det blir täta starter, utan det blir först i provstarten som hon får springa på, men det ska fungera. Det var skönt att det inte blev några hästar utvändigt om oss och även om hon inte tävlat med voltstart har jag kört henne med det i ett provlopp vilket fungerade bra. Det känns som att hon ska kunna växla tempo redan i startmomentet och skulle vi komma till ledning får vi ser hur jag gör, men bevisligen kan hon vinna även bakifrån. Det blir vanlig vagn nu eftersom det är voltstart, men barfota runt om och helstängt huvudlag som senast, säger Oskar Svanberg.
Nu garderar jag i princip hela avdelningen bortsett från tre hästar, men kommer troligtvis att köra 5 Another Lucky Day som utgång här. Otrolig avslutning nu senast.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat