Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA
Nja, vet inte om jag riktigt håller med men det kanske kan stämma. Tycker spontant att Silverfinalen senast höll högre klass  Som jag ser det, är det Lugauers häst emot då de andra motbuden fick riktiga skräplägen. Tror som sagt inte de tar en längd på Niky Flax och om det inte brinner till i huvudet på Marc Elias (och han brukar väl vara sansad när han ser att han inte får spets) så tror jag ingen hinner ifatt och förbi, det är ändå på Jägersro 
|
Jag tänker mig att Night kanske inte tar sig förbi, men Secret Mission är ju en raket bakom bilen och från femte borde den ha hygglig chans att överflygla Niky. Lugauer sitter då i dödens eller andra ut. Undrar om inte Secret är en hetare vinstkandidat än Niky. Can Lane lär få en fin resa också.
Prosperous där från bricka 12 ser alldeles förskräckligt överstreckad ut. Tidigare i Sverige har den ju inte dugit till. Visst, vinst på Vincennes senast men det var ju ett ganska fint lopp den fick också. Innan dess ett gäng segrar på Wolvega och Tyskland (= klen konkurrens). Sevilla bortlottad också.