Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-03, 11:54   #16
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Ja, Niky Flax senast hade allt kvar. Hade spikat....och raket som flög all världens väg... Men är det inte hårdare emot denna gång?
Nja, vet inte om jag riktigt håller med men det kanske kan stämma. Tycker spontant att Silverfinalen senast höll högre klass Som jag ser det, är det Lugauers häst emot då de andra motbuden fick riktiga skräplägen. Tror som sagt inte de tar en längd på Niky Flax och om det inte brinner till i huvudet på Marc Elias (och han brukar väl vara sansad när han ser att han inte får spets) så tror jag ingen hinner ifatt och förbi, det är ändå på Jägersro
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 13:29   #17
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

I stoloppet, avd 2, tänker jag ha med 12 Eye Catcher. Har körts nästan uteslutande sista åren av sin ägare/tränare Anders Källberg vilket inte gett några stora pengar. Vann emellertid ett 125k-lopp med Erik A 190619 Solvalla.

Körs nu av Marc Elias och nerstruken till springspår på tillägg.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 14:39   #18
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 658
Sharp$: 50008
Standard

Daniel Berglund V75 Jägersro lördag på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fweewea (+75)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 14:45   #19
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 550
Sharp$: 1949
Standard

Avdelning 1:

Enligt min analys så är sannolikheten ungefär 95% att Upset Face kommer till ledningen initialt. Sedan är frågan hur hårt Power går för det under första varvet? Tvivlar på att Robert Bergh kommer tokköra nämligen. Högst tvivelaktigt ifall någon annan kan ta upp kampen med Upset Face. Ingen annan verkar supersnabb ut nämligen.

Vill man kolla lite statistik inbördes 1 och 2, så finns det lite nedan:

1. Upset Face
Kusk: Adrian Kolgjini
Totala starter: 7-1-0 (12 starter)
Starter i år: 0-0-0 (0 starter)
Skor: C C
Vinster på balansen: 7/12
Vagn: Hybrid
Hemmabana: Jägersro
Ekpiagevinst: 2/4
Distansvinster: 1/2

2. Power
Kusk: Robert Bergh
Totala starter: 9-3-0 (15 starter)
Starter i år: 0-0-0 (0 starter)
Skor: C C/
Vinster på balansen: 7/9
Vagn: Hybrid
Hemmabana: Åby
Ekipagevinst: 7/14
Distansvinst: 3/3

Utifrån statistiken som finns så skulle jag säga att Power är klar favorit. Vunnit 3/3 på distansen. Vunnit 7/9 med skobalansen. Bergh är stabil som kusk. Adrian Kolgjinis fördel är att han sitter på innerspår och kan öppna snabbt. Dessutom hemmabana. Det som talar emot för båda är det faktum att ingen av hästarna har lopp i kroppen. Det öppnar ju upp för en häst som 7 Galantis som kan smyga med bakifrån och som hittills har 0-1-1 på 2 lopp under 2020.Kontentan är att Power är en bättre häst i grunden, men att Upset Face kan vinna på knock med tanke på fördelen av innerspåret.

Hur ofta vinner hästarna från innerspåret på Jägersro?

Senast redigerad av fweewea den 2020-04-03 klockan 14:54.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 15:10   #20
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 658
Sharp$: 50008
Standard

Jens Sjödèn V75 Jägersro lördag på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 15:35   #21
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Nja, vet inte om jag riktigt håller med men det kanske kan stämma. Tycker spontant att Silverfinalen senast höll högre klass Som jag ser det, är det Lugauers häst emot då de andra motbuden fick riktiga skräplägen. Tror som sagt inte de tar en längd på Niky Flax och om det inte brinner till i huvudet på Marc Elias (och han brukar väl vara sansad när han ser att han inte får spets) så tror jag ingen hinner ifatt och förbi, det är ändå på Jägersro
Jag tänker mig att Night kanske inte tar sig förbi, men Secret Mission är ju en raket bakom bilen och från femte borde den ha hygglig chans att överflygla Niky. Lugauer sitter då i dödens eller andra ut. Undrar om inte Secret är en hetare vinstkandidat än Niky. Can Lane lär få en fin resa också.

Prosperous där från bricka 12 ser alldeles förskräckligt överstreckad ut. Tidigare i Sverige har den ju inte dugit till. Visst, vinst på Vincennes senast men det var ju ett ganska fint lopp den fick också. Innan dess ett gäng segrar på Wolvega och Tyskland (= klen konkurrens). Sevilla bortlottad också.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 15:43   #22
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fweewea Visa inlägg
Enligt min analys så är sannolikheten ungefär 95% att Upset Face kommer till ledningen initialt.
Nästan oavsett häst och lopp så är 95% en för hög siffra. Spolade igenom starterna nu och det var med nöd och näppe som han klarade hålla upp mot Trix On Line sida vid sida i ett lopp på Jägers ifjol. Med en lite starttrög häst emellan så kommer han förbi där. Men det är om den dagen vore nu alltså, det har ju hänt en del med hästarna sedan dess så det är inte säkert att det ser likadant ut med det där imorrn. 95% iallafall en alldeles för positiv siffra, så långt är jag säker.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 15:51   #23
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 632
Sharp$: 12707
Standard

Måstestreck
Power. Four Guys Dream. Niky Flax. Cyber Lane. Knowledge’em. Whipped Eggs.

Dragen
Waiting Hill Hall. Fredrik Palema. Norton Commander. Nero Maximus. Diamond Hill.

Stänkare
Reddington. Secret Mission. Velvet Gio. Vikings Preacher.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 15:59   #24
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Måstestreck
Power. Four Guys Dream. Niky Flax. Cyber Lane. Knowledge’em. Whipped Eggs.

Dragen
Waiting Hill Hall. Fredrik Palema. Norton Commander. Nero Maximus. Diamond Hill.

Stänkare
Reddington. Secret Mission. Velvet Gio. Vikings Preacher.
Inte får att vara sån men hur är Waiting Hill Hall, Norton Commander, Whipped Eggs och Velvet Gio drag och stänkare? 15% och uppåt på hela högen.

Fredrik Palema och Secret Mission gillar jag också.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 16:06   #25
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag tänker mig att Night kanske inte tar sig förbi, men Secret Mission är ju en raket bakom bilen och från femte borde den ha hygglig chans att överflygla Niky. Lugauer sitter då i dödens eller andra ut. Undrar om inte Secret är en hetare vinstkandidat än Niky. Can Lane lär få en fin resa också.

Prosperous där från bricka 12 ser alldeles förskräckligt överstreckad ut. Tidigare i Sverige har den ju inte dugit till. Visst, vinst på Vincennes senast men det var ju ett ganska fint lopp den fick också. Innan dess ett gäng segrar på Wolvega och Tyskland (= klen konkurrens). Sevilla bortlottad också.
Undrar om inte det är smartast att bara halv-ladda med NB(täcka upp en halvlängd bakom NF), risken är ju att den annars hjälper NF med en solfjäder mot SM...mmm....
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 16:07   #26
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jag tänker mig att Night kanske inte tar sig förbi, men Secret Mission är ju en raket bakom bilen och från femte borde den ha hygglig chans att överflygla Niky. Lugauer sitter då i dödens eller andra ut. Undrar om inte Secret är en hetare vinstkandidat än Niky. Can Lane lär få en fin resa också.

Prosperous där från bricka 12 ser alldeles förskräckligt överstreckad ut. Tidigare i Sverige har den ju inte dugit till. Visst, vinst på Vincennes senast men det var ju ett ganska fint lopp den fick också. Innan dess ett gäng segrar på Wolvega och Tyskland (= klen konkurrens). Sevilla bortlottad också.
Jag hör vad du säger och du har en klar poäng. Det kanske inte är så enkelt som jag vill få det till. Secret Mission kommer från strykning, så kanske inte har formen för att ta spets från Johan, eller att hon siktar på ryggen? Som läget är just nu i min lilla värld, tar ingen spets från Johan och sedan vinner han därifrån
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 16:12   #27
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 632
Sharp$: 12707
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Inte får att vara sån men hur är Waiting Hill Hall, Norton Commander, Whipped Eggs och Velvet Gio drag och stänkare? 15% och uppåt på hela högen.

Fredrik Palema och Secret Mission gillar jag också.
Ja mina inlägg är inte speciellt genomtänkta och Velvet Gio hamnade definitivt fel. Men övriga ”stänkare” vill jag väl påstå är ”stänkare” men visst smaken är som röven - klöven.
Lycka till med lördagsstekeln
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 16:17   #28
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasA Visa inlägg
Jag hör vad du säger och du har en klar poäng. Det kanske inte är så enkelt som jag vill få det till. Secret Mission kommer från strykning, så kanske inte har formen för att ta spets från Johan, eller att hon siktar på ryggen? Som läget är just nu i min lilla värld, tar ingen spets från Johan och sedan vinner han därifrån
Form eller inte tror jag inte gör så mycket på startsnabbhet dock. Såg faktiskt nu att de möttes ju där i januari och då höll Niky ut Secret. Men det var sida vid sida, det är lite annat. Samtidigt är också Can Lane med där emellan nu. Svårbedömd spetsrusning det där. Men liten fördel Niky är det väl hur vi än vrider och vänder på det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 16:22   #29
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Form eller inte tror jag inte gör så mycket på startsnabbhet dock. Såg faktiskt nu att de möttes ju där i januari och då höll Niky ut Secret. Men det var sida vid sida, det är lite annat. Samtidigt är också Can Lane med där emellan nu. Svårbedömd spetsrusning det där. Men liten fördel Niky är det väl hur vi än vrider och vänder på det.
Visst ja, glömde att det var skor senast också. Normalt är de ju rappare från start skolöst såklart.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-03, 16:41   #30
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Form eller inte tror jag inte gör så mycket på startsnabbhet dock. Såg faktiskt nu att de möttes ju där i januari och då höll Niky ut Secret. Men det var sida vid sida, det är lite annat. Samtidigt är också Can Lane med där emellan nu. Svårbedömd spetsrusning det där. Men liten fördel Niky är det väl hur vi än vrider och vänder på det.
Nej, tänkte mest att det kanske inte laddas till bristningsgränsen då. Den (Secret Mission) verkar ju galet travsäker så svårt att hoppas på startgalopp. Får hoppas på solfjäder, tänkte inte ens på Can Lane
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td