SO Norrland tänker göra ett lite annorlunda system denna gång. Funderat länge på den här varianten och känner att nu är det dags att det blir verkstad. Med 2 spikar blir det inte lika roligt, men med TRE så öppnas dörren till många lågprocentare. I FYRA LOPP DESSUTOM..
I fortsättningen har jag INTE tänkt att spika dom TRE största, utan alltid försöka hitta någon liten rensare, som råkar hålla från spets. Finns ju alltid alternativ till detta.
Vitsen med att HÅLLA den här stilen är att man ANNARS lätt hamnar i "fällan" och det blir ett svenssonsystem - och möjligen 5 rätt...."Man måste gå utanför boxen" om det ska bli pengar är en slogan som håller. Och med tre spikar blir favoriterna i dom 4 resterande lopp riktigt garderade - alltid!
Hitta den roliga spiken i fortsättning blir mest spännande. Det dyker alltid upp någon av mina nästagångare, kanske typ Lets Go Earnie, som gör det hela lite roligare.
Här är grundtankarna inför lördagens race
avd 1 spik 1 Attraversiamo
avd 2 3-4-5-7-9-11-12
avd 3 2-4-6-7-8-9-11-12
avd 4 1-2-3-5-6-8-9-10
avd 5 spik 4 Shocking Superman
avd 6 1-2-3-5-8-10-11
avd 7 apik 11 Månprinsen AM
det blir 3136 rader
Just nu är det 16 andelar sålda, någon andel till och systemet är i land.
sedan börjar 0-1-2 procentarnas marschera in i systemet
Nästan så jag funderar på att sänka maxsiffran för sålda andelar från 50 till t ex 30
Men det kan ju utvärderas senare. Känner du att det här inte var nån bra idé låt gärna bli att köpa en andel !!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|