Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Helt tänk att gå utanför boxen. Men att spika två stora favoriter, varav ingen kommer till ledning, och en tredje favorit kommer inte ge pengar imorgon. Det finns inte potential nog i övriga lopp, allt utom ett är autostart och det är som vanligt vid norrlandsomgångarna lite skiktat i många lopp. Med de där tre spikarna räcker inte en häst en bit under 5% för pengar, det måste bli minst två. Och alla de där tre favoriterna ska infria. Det ska enormt mycket till helt enkelt.
|
Visst är det så. Men som du säger loppen är skiktade och det är många som ställer upp mer eller mindre utan chans. Månprinsen släpper jag inte och har aldrig sett Gunnar så nöjd som senast. Det är fler än du som spricker om Gunnar sopar hem sista loppet gissar jag. Ang Shock hästen var jag på Solänget vid segern och OB har sagt att hästen är BÄTTRE nu, nuvvaligen. Kanske ingen bra omgång att börja med dom här tankarna men nån gång ska bli den första. Givetvis kan det aldrig bli miljoner men går det plus är vi nöjda.
Men tänk att reducera alla timmar som man har lagt ner varje vecka till att "bara" leta spikar. Vilken fritid man kommer att få.....