Visa ett inlägg
Gammal 2020-05-18, 23:13   #2464
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kgrh Visa inlägg
Japp, tillvägagångssättet som Strappa71 beskriver är väl det rationella. Det betyder inte att jag gillar upplägget som är dock. Visst är omstartsrisken ett slumpmoment, men det är å andra sidan lika för alla att hantera om det ligger senare på kupongen – något jag skulle föredra. Dessutom öppnar ju en omstart i första avdelningen möjligheten för andra smarta individer som Strappa71 och Stekel att "tävla" mot mina redan köpta rader med ytterligare mer information, oavsett om jag själv betalar för fler rader efter omstart #1.

I 9 fall av 10 har jag också redan köpta rader som är "satta ur spel" på samma sätt som dina.

Enda skillnaden är att jag i förväg delat upp min insats i en del som jag spelar precis som du och en annan som jag bara spelar om det blir omstart.

Det är lika för alla på exakt samma sätt som det är lika för alla om voltstartsloppet ligger senare på kupongen.

Skillnaden är att i det ena fallet går det att vara "sharp" och i det andra är det samma slump för alla.

Man skulle ju kunna tänka sig att lägga till en eller ett par "Jackpott"-avdelningar också.

Det blir också ett extra slumpmoment som är lika för alla. Men jag gissar vilt på att du inte gilla det trots att det är lika för alla.