Visa ett inlägg
Gammal 2020-05-21, 20:06   #21
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag har inte kollat dom andra hästarna än, men i mitt tycke var Uffe E;s häst okörd vid segern senast. Visserligen har hästen 4;a g:n innan den segern men intrycket var super. Kan nog vara ett spikbud om inget annat oroande dyker upp. Funderar på varför Gott Klirr felade senast, den har ju höjt sig två klasser på senaste tiden och har superdriver i jollen.

Finns två andra spikbud så jag är inte beroende av att spika Uffe E. Köra med tre spikar låter mumma, men för stora risker när en massa oförutsedda saker oftast händer i travloppen. Jag är ingen fan av Björn Karlson och tar ibland med homom efter "pistolhot". Finns mycket tid att vrida och vända kallis loppet så återkommer nog. Ska köra bolaget denna gång så inget lämnas åt slumpen
Nu blev jag verkligen imponerad. Kollat i arkivet. I loppet innan segern blev STCC Faksen TREA i 1640 autolopp, felade i första kurvan och hamnade sist, tappade minst 30 meter. Kärde ikapp fältet som sista häst och var fortfarande sist mitt i sista kurvan men rundande nästan hela fället på upploppet utan att drivas nämnvärt. Makalöst bra. Visade kanonform
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Greven-plast (+1)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat