Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-21, 17:12   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Lady Youline ger 7ggr på Unibet, bästa hästen och bästa kusken, med perfekt startspår(andraspår, med springspår på start) och perfekt "inmatchad"...dessutom var Magnus över till Gotland och körde den till enkel vinst senast(Ultra Bright chanslös)...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-21, 18:21   #17
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Lady Youline ger 7ggr på Unibet, bästa hästen och bästa kusken, med perfekt startspår(andraspår, med springspår på start) och perfekt "inmatchad"...dessutom var Magnus över till Gotland och körde den till enkel vinst senast(Ultra Bright chanslös)...
Hakade på! Hojta till om du hittar ett högre odds någon stans... Nu sova ett par timmar innan jobb!

Lycka till, alla!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-21, 19:51   #18
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 349
Sharp$: 1394
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Lady Youline ger 7ggr på Unibet, bästa hästen och bästa kusken, med perfekt startspår(andraspår, med springspår på start) och perfekt "inmatchad"...dessutom var Magnus över till Gotland och körde den till enkel vinst senast(Ultra Bright chanslös)...
SvS hade 6,8 en stund såg jag. 6,4 nu.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-21, 19:54   #19
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Jag låser avd4 på Ulfx2. Ohlsson och Eriksson är i mitt tycke två av Sveriges bästa kuskar på kallblod. Springspår och barfota känns intressant. Är jag ute och cyklar SO?
Jag har inte kollat dom andra hästarna än, men i mitt tycke var Uffe E;s häst okörd vid segern senast. Visserligen har hästen 4;a g:n innan den segern men intrycket var super. Kan nog vara ett spikbud om inget annat oroande dyker upp. Funderar på varför Gott Klirr felade senast, den har ju höjt sig två klasser på senaste tiden och har superdriver i jollen.

Finns två andra spikbud så jag är inte beroende av att spika Uffe E. Köra med tre spikar låter mumma, men för stora risker när en massa oförutsedda saker oftast händer i travloppen. Jag är ingen fan av Björn Karlson och tar ibland med homom efter "pistolhot". Finns mycket tid att vrida och vända kallis loppet så återkommer nog. Ska köra bolaget denna gång så inget lämnas åt slumpen
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-21, 19:58   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Kolla vad LY gjort i karriären, möter nu betydligt enklare hästar än på slutet och med den bästa och segersugnaste kusken vi har i ungdomslopp...kusen har("peppar peppar") aldrig galopperat i 40 starter och har 16-8-2 i dessa...allt och jag menar allt, talar för seger...kanske därför det kan bli torsk...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-21, 20:06   #21
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag har inte kollat dom andra hästarna än, men i mitt tycke var Uffe E;s häst okörd vid segern senast. Visserligen har hästen 4;a g:n innan den segern men intrycket var super. Kan nog vara ett spikbud om inget annat oroande dyker upp. Funderar på varför Gott Klirr felade senast, den har ju höjt sig två klasser på senaste tiden och har superdriver i jollen.

Finns två andra spikbud så jag är inte beroende av att spika Uffe E. Köra med tre spikar låter mumma, men för stora risker när en massa oförutsedda saker oftast händer i travloppen. Jag är ingen fan av Björn Karlson och tar ibland med homom efter "pistolhot". Finns mycket tid att vrida och vända kallis loppet så återkommer nog. Ska köra bolaget denna gång så inget lämnas åt slumpen
Nu blev jag verkligen imponerad. Kollat i arkivet. I loppet innan segern blev STCC Faksen TREA i 1640 autolopp, felade i första kurvan och hamnade sist, tappade minst 30 meter. Kärde ikapp fältet som sista häst och var fortfarande sist mitt i sista kurvan men rundande nästan hela fället på upploppet utan att drivas nämnvärt. Makalöst bra. Visade kanonform
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Greven-plast (+1)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-21, 20:08   #22
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Gillar inte att spela från bakspår den här årstiden...men undrar om inte Mas Capacity är helt överlägsen felfri...5,75 på Unibet får en liten slant...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-21, 20:09   #23
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Kolla vad LY gjort i karriären, möter nu betydligt enklare hästar än på slutet och med den bästa och segersugnaste kusken vi har i ungdomslopp...kusen har("peppar peppar") aldrig galopperat i 40 starter och har 16-8-2 i dessa...allt och jag menar allt, talar för seger...kanske därför det kan bli torsk...
Den är redan storspiken för mig sedan jag sett att Magnus åkt till Visby för att bekanta sig med kusen Kommer att bli favorit så det sprakar om det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-21, 20:10   #24
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Nu blev jag verkligen imponerad. Kollat i arkivet. I loppet innan segern blev STCC Faksen TREA i 1640 autolopp, felade i första kurvan och hamnade sist, tappade minst 30 meter. Kärde ikapp fältet som sista häst och var fortfarande sist mitt i sista kurvan men rundande nästan hela fället på upploppet utan att drivas nämnvärt. Makalöst bra. Visade kanonform
mmm...8ggr på bet365...såg loppet en gång till nyss, fartmässigt gissningsvis helt överlägsen på lördag, men galopprisken är nog minst 50%...hursomhelst ett rejält spelvärde i 8ggr...

Senast redigerad av mikaels den 2020-05-21 klockan 20:24.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-21, 20:36   #25
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Gillar inte att spela från bakspår den här årstiden...men undrar om inte Mas Capacity är helt överlägsen felfri...5,75 på Unibet får en liten slant...
Men med fem galopper på sex senaste starterna så känns inte 5.75 så fantastiskt. Visst, kunde de garantera att den går felfritt så, men nu?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-21, 20:43   #26
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Men med fem galopper på sex senaste starterna så känns inte 5.75 så fantastiskt. Visst, kunde de garantera att den går felfritt så, men nu?
Jo, LY och STCCF känns betydligt mer intressanta...risken finns att både dom och MC blir storskrik på lördag...vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-21, 21:16   #27
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 292
Sharp$: 2068
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Kolla vad LY gjort i karriären, möter nu betydligt enklare hästar än på slutet och med den bästa och segersugnaste kusken vi har i ungdomslopp...kusen har("peppar peppar") aldrig galopperat i 40 starter och har 16-8-2 i dessa...allt och jag menar allt, talar för seger...kanske därför det kan bli torsk...
Allt talar inte för seger. 15 av 16 segrar är tagna på skrubbs och 1 seger på 15 starter på fastlandet. Absolut en av många som kan vinna loppet men inte någon klaring för min del.
rotagg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-21, 22:00   #28
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

V75-3 nr.4 Merritt har imponerat på mig så pass att jag tittar inte ens vilka han möter.
Spikar utan o blinka.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-22, 01:06   #29
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
V75-3 nr.4 Merritt har imponerat på mig så pass att jag tittar inte ens vilka han möter.
Spikar utan o blinka.
Pra häst. Med en sopa i sulkyn.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-22, 03:03   #30
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 387
Sharp$: 736
Standard

Mina skrällar/drag:

V75-1: Nr 3 MR CLAYTON J.F tycker jag ofta är underskattad, håller procenten sig under 5 känns det som ett streck värt att ta med. Överraskar vilken dag som helst. Nr 3 ACTUAL STAR är bortglömd och värd att passa.

V75-2: Nr 9 DUSKTODAWN SISU kan spurta och med rätt resa kan det gå till väldigt låga procent. Nr 4 AND STITCH är inte så pjåkig och blir bortglömd.

V75-3: Nr 12 SUGARCRAFT med BG i vagnen bör väll bara det vara värt 6-7%? Iskalla förutsättningar men ett lycstreck till låga procent.

V75-4: Nr 12 PYRMO kan mycket när han sköter sig, låga procent och en bra kallblodskusk. Nr 7 NORRBO ODIN är på tok för lite spelad. Nr 11 RUBUS tänkbar till låga procent.

V75-5: Nr 5 EXODUS BRICK är lite spelad och inte helt borta. Nr 1 DOCTOR DOXEY ZENZ är lite spelad och kan vara aktuell vid maxklaff.

V75-6: Nr 6 DIAMANTEN. Nr 8 SNOWSTORM HANNOVER, Nr 9 ROSE RUN SYDNEY samt Nr 10 MINNESTADS EL PASO är samtliga streckade till låga procent. Har inte förlorat loppet på förhand!

V75-7: Nr 11 JAIMAICA BOKO är ett fynd till knappa 5%, vinner nog om travet håller ihop. Nr 9 TITANIA R.L blir totalt bortglömd, inte ens 0,5% i skrivande stund. Jackpot hästen!


Bygger mitt system kring dessa och hoppas på miljoner på Lördag! Lycka till allihopa.
TobiasNilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td