Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-09, 14:04   #187
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Vad gäller prispengarna kan man ju lösa det där ganska smidigt även om stallet skulle sätta sig på tvären med återbetalning. Man låter bara bli att betala ut prispengar för det övriga hästar springer in. Tar väl drygt ett år att få tillbaka kosingen. Hela stallet har ju samma hästägare.

Jag skulle tro att stallet, utöver krav på återbetalning av prispengar osv, går utan straff i det här. Känns som straff nog för att man slarvat med dokumentationen och tycker det är det rimliga. Om man nu inte handlat i ond tro någon gång under vägen, då ska de givetvis ha hårda böter och avstängningsstraff på det.
Du kan inte mena allvar att straff nog är att bara ta tillbaka prispengarna. Det är ju inget straff! Det är ju vad det normalt hade varit.

Det är ju som att resonera som så att någon stjäl en värdetransport och kommer över 100 miljoner. Efter fem år lyckas man identifiera tjuvarna och då när de ska dömas så ska de bara betala tillbaka vad de stulet?

Det du säger är att det ska vara helt riskfritt att fuska för blir jag påkommen återgår allt till det normala och "naturliga" bara. Du får så klart tycka det men hur du kan blanda in straff i samma mening förstår jag inte.

Straffas alla vi andra också eftersom vi inte heller får några vinstpengar?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat