Ämne: v4 Gävle
Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-09, 21:15   #74
Strappa71

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Beklagar Dahle, hade de varit jag hade jag typ slagit sönder butiken.. lr ja iaf sparkat på ett träd på vägen dit lr ngt iaf.. :P Fy fan..

Har själv bränt 625 000 på målfot i sista som "värsta grej" på v75.. men missat såns tor vinst pga att de inte lämnats in har jag inte varit i närheten av....

Bryt ihop, skit i travet ikväll nu, och kom igen starkare!

Formen är god, v86 imorn då sitter den! Och, lämna in själv då! =)

Edit: Vet inte om ditt lokala ombud o du e bra vänner o så, men jag hade nog kollat en gång extra så han inte lämnat in o tagit vinsten själv... stora pengar ju och man blir nog frestad för o göra ngt sånt.. låter ju mysko att han skulle råkat missa det just denna gången liksom? Bara jag som är misstänksam av naturen , men jag hade iaf kollat upp det noga....
Nej. Det fanns ju ingen sådant system inlämnat. Så det behöver han inte oroa sig över.

Däremot är det en rätt så bra rutin att bygga upp att meddela så snart som möjligt om något hakat upp sig. ( Även om man är ombud med en fysisk butik att sköta om. Ja, kanske särskilt när man är ett fysiskt ombud! )

Och framförallt.....se till att hämta förlustkvitton för alla ggr ombudet säger sig ha lämnat in. Så att man inte bara betalar...
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat