Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-09, 14:24   #61
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 677
Sharp$: 2417
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Du saknar de sju övriga systemen?

Bara 3 av de 6 som kan ha två spikar. De norska.

Ett är spelat hos ombud och ett är tyskt och ett är finskt. De hade 0-1 spikar.

Men någon av de norska lapparna kan ha haft två spikar. Det vet vi inget om.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 14:44   #62
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Bara 3 av de 6 som kan ha två spikar. De norska.

Ett är spelat hos ombud och ett är tyskt och ett är finskt. De hade 0-1 spikar.

Men någon av de norska lapparna kan ha haft två spikar. Det vet vi inget om.
Fulsprit spelar från Norge ju
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 15:10   #63
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Fulsprit spelar från Norge ju
Jepp, det var jag som fick in men ville inte skryta sådär i efterhand, hehe!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+4)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 16:26   #64
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Skandal om man jobbade in hans sista spik om han ej vann juu

Kan han snälla förklara

Vann du ?
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 17:05   #65
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 677
Sharp$: 2417
Standard

Jag tror inte vi har skrivit på några avtal att vara 100% sanningsenliga med våra delgivna spel här på Sharps. Så någon större skandal tycker jag inte att det är.

Värre var det när Micke Nybrink "jobbade in" en V64 på ca 300k för ett gäng år sedan. Då reagerade jag över att jag inte tyckte att han såg särskilt nöjd ut alls. Och mycket riktigt fanns det ingen motsvarande rad i vinstlistan den gången.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 17:08   #66
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jag tror inte vi har skrivit på några avtal att vara 100% sanningsenliga med våra delgivna spel här på Sharps. Så någon större skandal tycker jag inte att det är.

Värre var det när Micke Nybrink "jobbade in" en V64 på ca 300k för ett gäng år sedan. Då reagerade jag över att jag inte tyckte att han såg särskilt nöjd ut alls. Och mycket riktigt fanns det ingen motsvarande rad i vinstlistan den gången.
Handlar ju om trovärdighet! Upp till var och en att se det på det sätt de önskar, skandal eller ej!

Att det inte finns några avtal fråntar ju inte ens moral i frågan enligt mig. Då kan vi snart sitta och ljuga och hitta på vad som helst om statistik eller träningsrapporter eller vad folk nu kan tänka sig att lita på.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 17:11   #67
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4126
Standard

Kommer ihåg en v5a från Umeå eller om det var Boden för länge sen . I travronden så var ett system av han som rankade hästarna som fick 5 rätt men det blev utdelning på 4 rätt. Det är ju så att dom kan ju inte lämna in alla system,alla banor utan det är ju bara ett förslag
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 17:16   #68
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8055
Standard

"Vi testar en liten till Norges V65. Körs som V65 och med 2 spik som inte är favoriter. Vi försöker upprepa lunchens form
Häng på"

Han har ju postat efter V4an bevisligen. 8 kr till Momarken....
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 17:32   #69
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jag tror inte vi har skrivit på några avtal att vara 100% sanningsenliga med våra delgivna spel här på Sharps. Så någon större skandal tycker jag inte att det är.

Värre var det när Micke Nybrink "jobbade in" en V64 på ca 300k för ett gäng år sedan. Då reagerade jag över att jag inte tyckte att han såg särskilt nöjd ut alls. Och mycket riktigt fanns det ingen motsvarande rad i vinstlistan den gången.
Nä inga formella avtal signerade men ändååå så trist om ej vann...!

Skitsamma folk får vinna/förlora precis hur mkt de vill.

Lämnar sällan/aldrig ideer men det beror på att jag bestämmer dragen så sent.

Mina drag är helt enkelt de som talas tyst om/baisas.

Och när jag eventuellt lyssnar på studios, kuskar etc går det med garanti åt pipsvängen.
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 17:37   #70
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 646
Sharp$: 22761
Standard

Systemförslag fanns ute 12.07
Istället för att berömma hur bra tippat det är så kallar man det för skandal, vilket jag kan tycka är konstigt.
Hade jag kört andel o inte lämnat in och andelspellarna gått miste om pengar, då hade jag själv sagt att det är skandal.
Tyvärr hann inte min lokala ombud lägga in den och jag och han gick miste om 122k
Om jag är irriterad, kan ni bara undra. Trodde själv hela tiden att lappen lämnats in tills jag gått dit och fått svaret. Om han blev ledsen för det hela, det vet bara jag.
Att jag inte körde själv, det är också ett stort fråga.
Vad ska jag göra nu??
Jag tar nya tag och jobbar vidare. Är det mening o vinna 100k så kommer dessa in ändå. Tipsformen är det inget fel på.
Jag behövde lite tid o smälta det hela därför svara jag aldrig tidigare.
Jag brukar ge $ som tack till alla, men backar ni tråden så märker ni att inga sånna delats ut pga att jag fick veta att lappen blev aldrig inlämnad.
Jag ber om ursäkt om jag gjort så ni mått dåligt, men då kan ni undra hur det känns för mig.
Och snälla, tyck inte synd om o mig eller nåt. För jag är starkare än i detta fall 61k som jag missat.
Hoppas ni förstår
Gör ni inte det då är det så
Är ni (finns säkert många) glada att det blev så här, så får ni också vara det
Jag kommer igen, starkare än innan
Mvh Dahle
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+10), mr_stylez (+25), Gotland (+122)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 17:50   #71
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Beklagar Dahle, hade de varit jag hade jag typ slagit sönder butiken.. lr ja iaf sparkat på ett träd på vägen dit lr ngt iaf.. :P Fy fan..

Har själv bränt 625 000 på målfot i sista som "värsta grej" på v75.. men missat såns tor vinst pga att de inte lämnats in har jag inte varit i närheten av....

Bryt ihop, skit i travet ikväll nu, och kom igen starkare!

Formen är god, v86 imorn då sitter den! Och, lämna in själv då! =)

Edit: Vet inte om ditt lokala ombud o du e bra vänner o så, men jag hade nog kollat en gång extra så han inte lämnat in o tagit vinsten själv... stora pengar ju och man blir nog frestad för o göra ngt sånt.. låter ju mysko att han skulle råkat missa det just denna gången liksom? Bara jag som är misstänksam av naturen , men jag hade iaf kollat upp det noga....
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-06-09 klockan 17:56.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 18:01   #72
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 646
Sharp$: 22761
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Beklagar Dahle, hade de varit jag hade jag typ slagit sönder butiken.. lr ja iaf sparkat på ett träd på vägen dit lr ngt iaf.. :P Fy fan..

Har själv bränt 625 000 på målfot i sista som "värsta grej" på v75.. men missat såns tor vinst pga att de inte lämnats in har jag inte varit i närheten av....

Bryt ihop, skit i travet ikväll nu, och kom igen starkare!

Formen är god, v86 imorn då sitter den! Och, lämna in själv då! =)
Jag får skylla mig själv. Jag skrev nåt om stolpe ut innan jag begett mig till butiken.
Det här var bägge stolpe och ribba ut. Men så är det. Livet stannar inte för detta
Ägaren är min stor kompis och honom kan jag inte bli mer än irriterad på. Vår vänskap är värd mer än 122k
Kunde kört andel här och gjort många glada, men....
Nej, jag tål mer än så

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 19:47   #73
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Systemförslag fanns ute 12.07
Istället för att berömma hur bra tippat det är så kallar man det för skandal, vilket jag kan tycka är konstigt.
Hade jag kört andel o inte lämnat in och andelspellarna gått miste om pengar, då hade jag själv sagt att det är skandal.
Tyvärr hann inte min lokala ombud lägga in den och jag och han gick miste om 122k
Om jag är irriterad, kan ni bara undra. Trodde själv hela tiden att lappen lämnats in tills jag gått dit och fått svaret. Om han blev ledsen för det hela, det vet bara jag.
Att jag inte körde själv, det är också ett stort fråga.
Vad ska jag göra nu??
Jag tar nya tag och jobbar vidare. Är det mening o vinna 100k så kommer dessa in ändå. Tipsformen är det inget fel på.
Jag behövde lite tid o smälta det hela därför svara jag aldrig tidigare.
Jag brukar ge $ som tack till alla, men backar ni tråden så märker ni att inga sånna delats ut pga att jag fick veta att lappen blev aldrig inlämnad.
Jag ber om ursäkt om jag gjort så ni mått dåligt, men då kan ni undra hur det känns för mig.
Och snälla, tyck inte synd om o mig eller nåt. För jag är starkare än i detta fall 61k som jag missat.
Hoppas ni förstår
Gör ni inte det då är det så
Är ni (finns säkert många) glada att det blev så här, så får ni också vara det
Jag kommer igen, starkare än innan
Mvh Dahle
Ja det blev en "för dig" skandal. tyvärrr!

Jag gratulerade dig som fan och jobbade in sista spiken för dig faktiskt ärligt talat!!

Men men nya tag bara. Själv låter jag aldrig någon ansvara för "mina spel" skulle aldrig någonsin våga det.
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-09, 20:15   #74
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 677
Sharp$: 2417
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Beklagar Dahle, hade de varit jag hade jag typ slagit sönder butiken.. lr ja iaf sparkat på ett träd på vägen dit lr ngt iaf.. :P Fy fan..

Har själv bränt 625 000 på målfot i sista som "värsta grej" på v75.. men missat såns tor vinst pga att de inte lämnats in har jag inte varit i närheten av....

Bryt ihop, skit i travet ikväll nu, och kom igen starkare!

Formen är god, v86 imorn då sitter den! Och, lämna in själv då! =)

Edit: Vet inte om ditt lokala ombud o du e bra vänner o så, men jag hade nog kollat en gång extra så han inte lämnat in o tagit vinsten själv... stora pengar ju och man blir nog frestad för o göra ngt sånt.. låter ju mysko att han skulle råkat missa det just denna gången liksom? Bara jag som är misstänksam av naturen , men jag hade iaf kollat upp det noga....
Nej. Det fanns ju ingen sådant system inlämnat. Så det behöver han inte oroa sig över.

Däremot är det en rätt så bra rutin att bygga upp att meddela så snart som möjligt om något hakat upp sig. ( Även om man är ombud med en fysisk butik att sköta om. Ja, kanske särskilt när man är ett fysiskt ombud! )

Och framförallt.....se till att hämta förlustkvitton för alla ggr ombudet säger sig ha lämnat in. Så att man inte bara betalar...
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1), cab19 (+10)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td