Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-10, 20:49   #210
Bluesmith66

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 1014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Utan att lägga några moraliska aspekter alls på det du skriver eller om du har rätt eller fel så djävlars hur många underbara spelrelaterade historier det finns i travets underbara värld - kudos för att du delade med dig. Kanske borde vi skapa en egen tråd kring detta - finns mången här inne med decennier utav anekdoter som bara är så underbara. Mackpeter har ju en massa att berätta så shoot alla som har slika berättelser - älskar dem högt!!!

Tack !
Har själv hållit på och spelat på hästar sedan slutet av 80-talet så jag har nog ett gäng till på lager om tråd startas och motivationen att skriva infinner sig. Känns som lusten att skriva oftast inträffar efter nån riktigt tråkig torsk, kanske i nåt slags terapeutiskt syfte.
Lyckas ofta motstå frestelsen att skriftligen "häva ur mig nåt" om dåliga kusk-insatser el liknande, det är ju sällan jag själv som gjort en dålig bedömning
Då och då kan jag dock inte stå emot och det kommer några okvädingsord från mitt tangentbord, men då brukar jag skylla på att mina fingrar lider av Tourettes..hehe.

Men håller med dig Fulsprit, kan vara kul att läsa om andras, både misslyckade och lyckade, spel eller andra händelser som passar in i sammanhanget.
Fulsprit (+10)
Bluesmith66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat