Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket
Idag lutar det åt spik på 5 Ribaude och 10 Millondollarrhyme!
5 Ribaude i femte har absolut toppform liksom Goop (både stallform och kuskform) och visst kan 1 Deep Pockets ta spets men räcker ens det? Det sprudlar inte form längre om den kusen... Tror Goop från toppspår sänker allt!
10 Milliondollarrhyme gynnas av bakspår tror jag. Sjödén redovisar god statistik från just bricka 10 och favoriten vinner 45% av gångerna i loppet! Har suttit fast och samlat mod och nu tror jag den kommer flygandes längst ut och vinner! Det är liksom dags!
Antonio Tabac ska vara en sämre häst och Makethemark får gå utvändigt och det sprudlar inte om den direkt. Tycker den är formsvag även Salmela säkert har vässat och påstår motsatsen.
Bifogar länk till mitt system för påseende och andelar säljs på Sundbyholmstravets Tillsammanssida och heter såklart Sista Stallskriket! 200 kr - 12 andelar. Välkomna haka på!
https://www.atg.se/spel/V75_2020-06-...4-27bc50b6baf4
|
Delvis att Sjöden visar bra statistik från spår 10 är ju att Propulsion har haft 10 två gånger de senaste 4 åren.
Han hade nog vunnit de loppen oavsett spår, så det snedvrider statistiken något när det handlar om så få lopp totalt.