Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-13, 12:48   #106
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TobiasNilsson Visa inlägg
Nr 15 Miss Sober (V75-2) är det helt iskallt idag eller vad tror ni?
Nej den och Sheila är lite intressanta där. Indra är varken helt stabil eller så ofta särskilt snabb ur volten. Men med tanke på att det är två betrodda bra där med offensiva kuskar tänker jag ändå att de båda kommer göra allt för att komma före den andra. Och då är halva segern vunnen. Så känns ändå någonstans som ett väldigt tvåhästarslopp. Båda kan hoppa, men det borde vara lite långsökt. Hyggligt travsäkra kusar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 12:48   #107
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 387
Sharp$: 736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hanscrispi Visa inlägg
Gjorde en öppen Harry med 4:an som grund i andra loppet. Fick då av Harry 6, 8, 13. Kanske Clearing Eyes kan vara en skräll. Vet ni något om den?
Intressant! Tror mer på Nr 11 Sheilah Laday än vad jag gör på Clear Eyes men vem vet Djuse kanske kan få loppet med tur på vägen?

Nr 11 Sheilah Laday samt Nr 15 Miss Sober är intressanta bakom tycker jag men osäker på hur bra Miss Sober är....
TobiasNilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 12:50   #108
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 387
Sharp$: 736
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nej den och Sheila är lite intressanta där. Indra är varken helt stabil eller så ofta särskilt snabb ur volten. Men med tanke på att det är två betrodda bra där med offensiva kuskar tänker jag ändå att de båda kommer göra allt för att komma före den andra. Och då är halva segern vunnen. Så känns ändå någonstans som ett väldigt tvåhästarslopp. Båda kan hoppa, men det borde vara lite långsökt. Hyggligt travsäkra kusar.
Miss Sober får åka med om procenten håller sig i dessa trakter då! Dunder släpper inte enligt han själv! Kan bli kört i halsen på någon annan te.x Sheila!! Mycket intressant avdelning att ta ställning till.
TobiasNilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 12:54   #109
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 387
Sharp$: 736
Standard

Någon som har info angående Nr 7 Hard To Trick? Den finske hästen. Kapacitet?
TobiasNilsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 13:25   #110
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37808
Standard

Vadus wise AS och Ribaud är jag inne på att spika idag. Sen ska jag ha en tredje, men det tål att funderas mer på.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 13:27   #111
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Idag lutar det åt spik på 5 Ribaude och 10 Millondollarrhyme!

5 Ribaude i femte har absolut toppform liksom Goop (både stallform och kuskform) och visst kan 1 Deep Pockets ta spets men räcker ens det? Det sprudlar inte form längre om den kusen... Tror Goop från toppspår sänker allt!

10 Milliondollarrhyme gynnas av bakspår tror jag. Sjödén redovisar god statistik från just bricka 10 och favoriten vinner 45% av gångerna i loppet! Har suttit fast och samlat mod och nu tror jag den kommer flygandes längst ut och vinner! Det är liksom dags!
Antonio Tabac ska vara en sämre häst och Makethemark får gå utvändigt och det sprudlar inte om den direkt. Tycker den är formsvag även Salmela säkert har vässat och påstår motsatsen.

Bifogar länk till mitt system för påseende och andelar säljs på Sundbyholmstravets Tillsammanssida och heter såklart Sista Stallskriket! 200 kr - 12 andelar. Välkomna haka på!

https://www.atg.se/spel/V75_2020-06-...4-27bc50b6baf4
Delvis att Sjöden visar bra statistik från spår 10 är ju att Propulsion har haft 10 två gånger de senaste 4 åren.
Han hade nog vunnit de loppen oavsett spår, så det snedvrider statistiken något när det handlar om så få lopp totalt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+5)
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 13:34   #112
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TobiasNilsson Visa inlägg
Någon som har info angående Nr 7 Hard To Trick? Den finske hästen. Kapacitet?
Jag har ingen inside info om 7 Hard To Trick. Vad man kan läsa sig till är att stoet förra året vann tre lopp i Finland. Hon startade som femma på V75 i Boden i slutet av mars. Därefter har hon placerat sig som fyra-femma till början av detta år. I maj bytte man regi och har startat två gånger varav den senare med vinst SoS.

Hon är svårbedömd här. Rankas av mig som femte/sjätte efter 8-13-4-15.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 14:04   #113
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 093
Sharp$: 6135
Standard

Är det givet att Antonio håller ut Makethemark?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 14:05   #114
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Är det givet att Antonio håller ut Makethemark?
Inget är givet men väldigt sannolikt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 14:10   #115
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Idag går jag nog på vad erfarenheter av V75 varje lördag i 26 år säger mig, det smäller i (tack varje ojämnhet och galopper) kallblod och stoloppet oftast.... Så där kör jag 8 x 10 hästar och räknar med att ha rätt.

Inleda med spik är inte fel heller då många garderar för att inte ryka i avd 1.. Så blir spik 10 där, ok procent ändå på den, bör ta allt från dödens.

Avslutar med spik på ledaren Antonio Tabac.. 3 har inte formen på topp vad tränaren än säger tror jag, och 10 har bakspår och oduglig kusk.. 6 dreamoko värst emot men Jansson är inte Goop...
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 14:11   #116
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Delvis att Sjöden visar bra statistik från spår 10 är ju att Propulsion har haft 10 två gånger de senaste 4 åren.
Han hade nog vunnit de loppen oavsett spår, så det snedvrider statistiken något när det handlar om så få lopp totalt.
Ja hans statistik är grym men han glömmer ibland (lr kanske bara vi som läser det glömmer) att det är stor skillnad på statistik på 1000 lopp eller 20 lopp..
Det ena kan man dra rätt bra slutsatser från, det andra inte särskilt mycket....
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 14:12   #117
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
2 Giant Shadow 69% och bara singelprocentare bakom... Jösses! Årets mest överstreckade häst! Säger inte att den inte vinner men det där loppet skall vara ganska jämnt fördelat procentuellt mellan 2, 4 och 6...

System finns på Sundbyholmstravets Tillsammanssida och heter såklart Sista Stallskriket! 200 kr - 12 andelar. Välkomna haka på!


Helt sant, även om jag tycker Tjacko Zaz på kapacitet och formen den visade senast ska vara närmast bakom till och med..
3an duktig också om den är i form igen!
5 hästar räcker väldigt långt och det är jämnt mellan dessa, bara hålla tummarna tt favoriten faller..
Finns inget värre än då överstreckade favoriter släpps till spets, får bestämma tempot och vinner med en noslängd...
Alltid underbetyg till övriga kuskar i loppet då.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+5)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 14:32   #118
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Vadus wise AS och Ribaud är jag inne på att spika idag. Sen ska jag ha en tredje, men det tål att funderas mer på.
Jag är tveksam till att Vaduz överhuvudtaget är favorit här. Grundtipset är alltid att bra ekipage på framspår älgar undan i såna här lopp och då är Örjans förstahästen och ett spikbud. Precis som Armagnac förra helgen i likadant lopp i inledningen. Otäckt jämn. Lite aber med barfotan då det inte funkade så bra första gången de provade. Men Svante är för rutinerad för att köra det igen nu utan att det funkar, en mästare på att balansera normalt sett.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 14:35   #119
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Jensas ord stämde med mina tankar före. Jag gillar när våra idéer sammanfaller. Witasp var det som hade bricka 1 förra veckan. Miltals skiljer mellan honom och Örjan i en sådan sits.


"Även 1 Gordon Mearas (18 procent) är ett spetsbud. Statistiken visar överlägsna resultat från spår 1 i sådana här lopp (18 procent segrar). Om han inte får ledningen blir det i alla fall en resa på innerspår, i regel avgörande för att kunna segra över distansen."

"125 sådana här lopp har avgjorts, och bara fem gånger tidigare har favoriten haft spår 10. Ett av dessa favoritskap har infriats. Totalt sett visar spår 10 sämst resultat av alla spår med tre procent segrar."
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-13, 14:36   #120
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 442
Sharp$: 4349
Standard

Lagt ut ett V5-bolag 10 krs här på sidan.

Just nu preliminär spik på 6 Thankful som det är oerhört värde på! Drömmen vore om Örjan kunde trycka av och ta spets! Det är inte otänkbart...
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td