Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-22, 11:24   #3
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Absolut är Månremus en av de som ska nämnas i den avdelningen. Jag måste ju dock välja tredjehandsfavoriten som reserv här då jag inte vill få in 40% extra streckenheter på andrahandsfavoriten som aldrig kommer kunna bära 55% eller vad den i så fall landar på.

Enda faran som jag ser är dock att Bol Brage blir fastlås. Drömscenariot är ju dock att de två på start hoppar bort sig eller stryks - eller gör en Leif Witasp. Då är det ju bara rakt fram för favoriten.

Väger in lite att medan Bol Brage behåller Mats E Djuse så blir det Ludwig Wickman upp istället för Magnus A Djuse.

23.8ak skulle jag säga betyder 24.8k. Det brukar passa rätt bra på varmblod åtminstone som en lathund. Var tydligen något tung bana så det kan säkert göra några tiondelar också, men nu åt "rätt" håll.

Jag brukar ju gilla att gå mot favoriten när det känns som jämbördiga hästar eller bara liten skillnad. Här fastnade jag direkt för Bol Brage. Kollade de fasta oddsen nyss och då var det 1.90 på favoriten kontra 4.50 på Månremus!

Jo, som du säger om Algot Zonett, håller den sig i rätt gångart bara så...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat