Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-20, 15:18   #1
kingscania

kingscanias avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 56

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

KINGSCANIA-Sena sommarkvällar med Falcon Export - Ishockey (elitserien, allsvenskan, div1)

Mina erfarenheter av spelande sträcker sig långt tillbaka, dock har det alltid varit på en väldigt liten nivå och väldigt slumpmässigt.

Älskar fotboll, handboll och ishockey, och håller mig därför allt som oftast till dessa avdelningar när det gäller betting.

Håller fortfarande på att försöka att lära mig att vara mera selektiv i mitt spelande. En dagbok hoppas jag ska kunna hjälpa mig lite extra på traven där....

Bolagen jag kör på är väldigt blandat, försöker hela tiden att jaga det bästa oddset, har runt 20 olika bolaget till detta. Målet med dagboken är väl att få lite mera genomtänkte lir, främst hockeylir, men även fotbollslir, där jag hoppas att folk kommer med tankar och funderingar....

Den eminenta kj på sharps kommer också att göra en hel del inflikningar, och vi kommer att diskutera en hel del spel, blir främst elitserien och div1 som gäller då....

Skulle ni undra över något så finns jag allt som oftast i chatten....mitt andra hem!

Unitsen som kommer att användas är 1-10 Units per spel!

Frågor angående tecknade japanska serier hänvisar jag till boored....har tyvärr varken kunskap eller intresse av det

Väl mött!

Länk till spread!

https://www.sharps.se/spreadsheet/3403

Senast redigerad av kingscania den 2010-10-20 klockan 18:23.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng