Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


 
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-20, 14:18   #1
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

KINGSCANIA-Sena sommarkvällar med Falcon Export - Ishockey (elitserien, allsvenskan, div1)


Mina erfarenheter av spelande sträcker sig långt tillbaka, dock har det alltid varit på en väldigt liten nivå och väldigt slumpmässigt.

Älskar fotboll, handboll och ishockey, och håller mig därför allt som oftast till dessa avdelningar när det gäller betting.

Håller fortfarande på att försöka att lära mig att vara mera selektiv i mitt spelande. En dagbok hoppas jag ska kunna hjälpa mig lite extra på traven där....

Bolagen jag kör på är väldigt blandat, försöker hela tiden att jaga det bästa oddset, har runt 20 olika bolaget till detta. Målet med dagboken är väl att få lite mera genomtänkte lir, främst hockeylir, men även fotbollslir, där jag hoppas att folk kommer med tankar och funderingar....

Den eminenta kj på sharps kommer också att göra en hel del inflikningar, och vi kommer att diskutera en hel del spel, blir främst elitserien och div1 som gäller då....

Skulle ni undra över något så finns jag allt som oftast i chatten....mitt andra hem!

Unitsen som kommer att användas är 1-10 Units per spel!

Frågor angående tecknade japanska serier hänvisar jag till boored....har tyvärr varken kunskap eller intresse av det

Väl mött!


Länk till spread!

https://www.sharps.se/spreadsheet/3403

Senast redigerad av kingscania den 2010-10-20 klockan 17:23.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-20, 15:25   #2
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Får ha denna under uppsikt då, man kanske kan ha nåt att bidra med framöver...who knows
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-20, 16:16   #3
kj
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 4
Sharp$: 59
Standard

jess, gött

då sätter vi en fyrling i div 1A ikväll då?
kj är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-20, 17:05   #4
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tackar för det Pacman, alla BLÅVITA är välkomna att skriva när helst de vill

Nu över till speldagbokens första spel:

Örebro - Växjö

Över 5.5

10 Units*1.95 (Centrebet, men finns även hos ex bwin och expekt)


Senaste 3 matcherna för lagen:

Leksand - Örebro 3-2, efter sudden
Örebro - Malmö 2-4
Sundsvall - Örebro 1-3

5 mål i snitt per match senaste 3


Växjö - Sundsvall 3-4, efter straffar, 3-3 ord.tid
Växjö - Malmö 7-3
Västerås - Växjö 0 -3

6,3 mål per match senaste 3


Här möts de båda lagen, som ihop med Oskarshamn har överraskat mest positivt i årets serie. Örebro började sjukt bra, men har tappat lite på slutet, har två raka förluster på hemmaplan.
Man gjorde en mycket bra bortamatch senast mot leksand, förlust i sudden, och kommer heltaggade till dagens drabbning med serieledaren Växjö.

Ett Växjö som leder serien, trots debacklet senast hemma mot Sundsvall....revansch att ta idag alltså. Växjö har hittils spelat exemplariskt på bortaplan, eller vad ska man annars säga om full pott på bortaplan, Troja, Västerås, Mora och Almtuna. Alla svåra matcher, Vik, mora och almtuna är väletablerade lag som alla slåss om playoff-platser, och Troja är värsta rivalen....

På sina 4 bortamatcher har Växjö målskillnaden 20-6, alltså ett snitt på totalt 6,5 mål per match.
Örebro, som började med tre raka segrar hemma, har efter sina två förluster och därmed fem matcher spelade, målskillnaden 18-11, alltså totalt 5.8 mål per match

Vad mer som talar för ett överspel är att bortalaget Växjö har seriens bästa PowerPlay, man har så här långt ett snitt på fantastiska 32,08%....en helt sjuk siffra, vilken man är överlägset bäst i serien på.
Örebro har enbart 14,89%....vilket är ungefär snittet i serien så här långt.

När man kollar på boxplay är det precis tvärtom. Här är det Örebro som har bra siffror, 93,62% penalty killing, medan Växjö inte har lika imponerande 84,31%....

Växjö - bra PP, sådär BP
Örebro sådär PP, bra BP

Skottprocenten ser vi att det är Växjö som är de som gör flest mål på sina skott, 14,37% av deras skott sitter i nätmasken, medan det för Örebro är 11,34% som gäller.

Vad gäller målvakter har Örebro seriens bästa målvakt vad gäller räddningsprocent, Zajkowski, Michal har hela 94,23%, medan Ahlsenfelt, Oscar har 90,18%.

Det var lite olika siffror från tidigare matcher....

Sammanfattningsvis tror jag på full fart framåt direkt, Örebro vill visa sin hemmapublik att man inte tappat stinget, och förstakedjan i Örebro går sannerligen inte av för hackor. Samtidigt har vi på andra siden ett Växjö som i mina ögon har sina bästa kvaliteer offensivt, inte defensivt, och måste således bjuda upp till dans framåt, inte backa hem direkt från första nedsläpp....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-20, 17:22   #5
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tanken var att jag skulle försöka köra HÖGST två spel per dag här....därför raderat extra spelen från ifjol....de finns dock med på mina andra båda spreads....

Tyvärr ingen vinst igår på Överspelet, dock stod det 4-1 med ca 10 minuter kvar, men Växjö verkar ha gjort en mindre bra insats igår, samtidigt som Örebro gjorde en grym match och kontrollerade den väl från början till slut....

Senast redigerad av kingscania den 2010-10-21 klockan 14:04.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-24, 13:38   #6
kj
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 4
Sharp$: 59
Standard

jaha, mer aktivitet kan man väl önska.

kassa odds på div 1 A idag. Men dock så enkla matcher, Piteå + Kiruna kan man få till 1,7.

Säkra pengar
kj är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-24, 13:44   #7
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kj Visa inlägg
jaha, mer aktivitet kan man väl önska.

kassa odds på div 1 A idag. Men dock så enkla matcher, Piteå + Kiruna kan man få till 1,7.

Säkra pengar
Haha....vi kör ju kvaltiet före kvantiet....

Den dubbeln låter bra vi kör på den....

Finns till 1.93 hos Bwin

1.93*10 Units

Långt inne, men den satt fint....storvinst för Pite och Kiruna lyckades hålla undan och vinna med 3-2!

Senast redigerad av kingscania den 2010-10-24 klockan 18:14.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng
 

Ämnesverktyg


td