Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez
Du har såkkart rätt i det du skriver!
Men :
Taiga är ojämn häst presterar inte alltid 2 bra lopp i följd samt kusken är inget jag litar på då han har 75 % streck på sig... då jag har bättre spikar till lägre procebt med minst lika bra chans så gardrerar jag denne helt klart. Jackpot då vill man ha bort sådana här överstreckade favoriter, vinner den så kan jag ta det
Mönster är dukig absolut och jag kan monte dåligt det eekänner jag gärna med, men att det är bästa hästen är inte jag säker på, kanske behöver samma lopp som senast för stt vinna? Finns vasaa utmanare med bättre lägen här och jag tycker den är given på kupongen men bara en av många. Som favoeit är den kall för mig då
Bästa spiken , särskilt då nr 1 blir uppsnackad så hårt i avd 1 är helt klart nr 11. Bra sist vinner utan galopp, den tränsren/kusken är en bra duo med massa bra hästar som gått bra direkt i Sverige. Vinner detta loppet enkelt tror jag iaf.
Även nr 5 avd 2 tror jag på, start til mål!
|
Jag köper det resonemanget också och inga hästar är ju säkra! Men spelar jag är jag mer intresserad av att gardera allt i starten och avsluta med tre spikar tror jag. Så snöat in på den tanken!
Vi får se vem som har rätt efteråt - antagligen ingen men men...