Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-27, 23:40   #228
Gotland
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6372
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Vad uppskattas här på forumet? Basse - som jag uppskattar bland de bästa tipsters här - får drygt 60 sharps för att gratta tre 7-rättsvinnare idag. Jag publicerade mitt vinnande system med motiveringar före kl 12 och belönades med 12 sharps. Övriga vinnande system var efterhandare utan motiveringar. Fick flera sharps. Tack Viking och Frasse för uppskattning.

Jag ska läsa Basses, Fulsprits och andras spelidéer en tid framåt i dessa virustider och försöka förstå vad man bör publicera angående DD och andra spelformer.
Vad folk belönar med sharps-$ är inte alltid logiskt. Så ta inte de som det enda beviset kring vad som uppskattas eller ej.

Du är en av de trognaste medlemmarna här inne och jag tror de flesta vet hur grym du är med bland annat dina DD tips men även dina tankar kring de större streckspelen.

Jag är rätt säker att det är fler än jag som uppskattar dessa enormt. Även om inte alla uttrycker det så tydligt.

Btw, Grattis till sjuan idag kompis! Snyggt lirat!
Jag ryggade spiken i sista men gick ju vilse i de två första loppen idag.

Men trav är trav och vi tar nya tag.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat