Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-27, 22:17   #226
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Vad uppskattas här på forumet? Basse - som jag uppskattar bland de bästa tipsters här - får drygt 60 sharps för att gratta tre 7-rättsvinnare idag. Jag publicerade mitt vinnande system med motiveringar före kl 12 och belönades med 12 sharps. Övriga vinnande system var efterhandare utan motiveringar. Fick flera sharps. Tack Viking och Frasse för uppskattning.

Jag ska läsa Basses, Fulsprits och andras spelidéer en tid framåt i dessa virustider och försöka förstå vad man bör publicera angående DD och andra spelformer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+10), Fulsprit (+5), mr_stylez (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-27, 22:37   #227
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Har tjatat här hela dagen om 2 From The Mine. Hoppas någon tog rygg på DD och kanske V75. Jag är nöjd även om några bättre oddsare kunde vunnit i några lopp.

Nu går jag till grillen.
Bra mat av häxan From the hell!
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-27, 22:40   #228
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 738
Sharp$: 9169
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Vad uppskattas här på forumet? Basse - som jag uppskattar bland de bästa tipsters här - får drygt 60 sharps för att gratta tre 7-rättsvinnare idag. Jag publicerade mitt vinnande system med motiveringar före kl 12 och belönades med 12 sharps. Övriga vinnande system var efterhandare utan motiveringar. Fick flera sharps. Tack Viking och Frasse för uppskattning.

Jag ska läsa Basses, Fulsprits och andras spelidéer en tid framåt i dessa virustider och försöka förstå vad man bör publicera angående DD och andra spelformer.
Vad folk belönar med sharps-$ är inte alltid logiskt. Så ta inte de som det enda beviset kring vad som uppskattas eller ej.

Du är en av de trognaste medlemmarna här inne och jag tror de flesta vet hur grym du är med bland annat dina DD tips men även dina tankar kring de större streckspelen.

Jag är rätt säker att det är fler än jag som uppskattar dessa enormt. Även om inte alla uttrycker det så tydligt.

Btw, Grattis till sjuan idag kompis! Snyggt lirat!
Jag ryggade spiken i sista men gick ju vilse i de två första loppen idag.

Men trav är trav och vi tar nya tag.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-27, 23:01   #229
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2385
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Tänk på att omsättningen på v75 idag var 111.522.354 kronor, och utdelningen blev drygt 11.000 kronor.

Och omsättningen på challenge var 166.970 kronor idag och gav drygt 19.000 kronor.

Vad tror du att utdelningen hade blivit ungefär på 7 rätt på V75 om det hade varit ca 223M i omsättning?
Spoiler:
ca 8000 kr


Och vad tror du att utdelningen hade blivit ett ungefär på 7 rätt på V75 med 11M i omsättning?
Spoiler:
ca 60k


Jag är nyfiken eftersom jag inte förstår ett smack av din jämförelse.

Spoiler:
Högre omsättning vid JP-omgång ger lägre utdelning för samma rad så länge det inte handlar om miljonutdelningar

Lägre omsättning vid JP-omgång ger högre utdelning för samma rad så länge det inte handlar om miljonutdelning
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+20)

Senast redigerad av Strappa71 den 2020-06-27 klockan 23:09.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-27, 23:05   #230
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22761
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Vad uppskattas här på forumet? Basse - som jag uppskattar bland de bästa tipsters här - får drygt 60 sharps för att gratta tre 7-rättsvinnare idag. Jag publicerade mitt vinnande system med motiveringar före kl 12 och belönades med 12 sharps. Övriga vinnande system var efterhandare utan motiveringar. Fick flera sharps. Tack Viking och Frasse för uppskattning.

Jag ska läsa Basses, Fulsprits och andras spelidéer en tid framåt i dessa virustider och försöka förstå vad man bör publicera angående DD och andra spelformer.
Jag är glad att du är här med oss och delar med dig. Uppskattar dig väldigt mycket
Trodde länge att jag var den som fick DD in oftast, men du slog mig mig med många längder
Bara fortsätta med dina fina tips, sen hur många sharps du belönas med är oviktigt
Du ska veta att du är en av de som uppskattas väldigt mycket här på Sharps.
Dessutom gillar jag dina historier. Kämpa på kompis

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-27, 23:33   #231
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Att kolla på vem som får antal sharps och för vad går ju inte riktigt såklart

Klart man tex får sharps om man gratulerar folk som fått 7 rätt, de är glada och delar gärna ut Likaså kan man få mycket om man skäller på ngn usel kusk/favorit som många missat på och då kan många sympatisera med inlägget och dela ut sharps i mängder.

Handlar ju inte om att få sharps överhuvudtaget kan jag tycka, vi utbyter ju (förhoppningsvis oftast) bra tipstankar här, det som ger ngt i slutändan då man ska få ihop systemen och vinna pengarna.
Sharps är väl ändå 100% oviktigt i sammanhanget, lr? =)

Fortsätt komma med bra idéer Mackpeter och ni andra, det är det som är mest uppskattat! Särskilt dem som motiverar hur de tippar gillas såklart! =)

Nu tar vi jacken nästa lör istället!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Dahle (+10), AmaerildeRimfrost (+100)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td