Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-06, 20:10   #38
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Men då var det medeldistans och i dag lång distans och jag tror den gynnas mest i loppet över lång distans. Sen finns så klart risken att de gör om det till ett kortlopp!

Och att den har klart mindre pengar på sig är ju att den inte startade 2019 och säkert gick miste om minst 300 000 där!

Vi får se om ett tag!
Ja därom tvistar de lärde, om det är en fördel eller nackdel för bakspårshästarna med längre distanser. I min bok en fet nackdel, mycket mindre risk att de kör för fort för sitt eget bästa där framme i kombination med en extra kurva i spåren. Dubbelminus. Om man inte har en överlägsen häst alltså, då kan det vara lite fördel med längre distans. Risken att de kör så fort att man inte hinner ikapp eller får trafikproblem blir mycket lägre. Bara att runda när det blir lite stiltje. Men kan inte se att den här är huvudet högre på något sätt. Noll hårdhet jämfört med alla där framme. Om jag inte tagit beslutet att stå över spelbörs så hade jag gått in och bokat järnet på betfair.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat