Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-06, 18:40   #31
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Hjälper inte att vara bäst när man blir tempotorsk i kön. Till och med Don Fanucci är chanslös om Örjan bestämmer sig att köra till slut när de fuskar bort loppet i täten. Iskall.

Bra man svalde Hercules till slut och det gick vägen. Herregud vad det tar emot att spika till 88% men det var ju ett så enormt walk over-lopp som Örjan hade rejäla säkerhetsmarginaler att jobba med. Bara Orvar gör sitt nu så kan det kanske bli lite intressant till slut.
Mjoe, men går det långsamt sitter man väl inte och sover även om de ska ut om två veckor igen. De ska inte ut om två dagar liksom! Men vi får se - den vinner om de vill åtminstone.

Sen ska Seismic göra sitt! Jalna Boko har det väl upplagt nu efter de två senaste heroiska insatserna.

Så letar man skrällar efter det... jag vet inte... risk för extremt låg utdelning!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 18:40   #32
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Vinnarodds 1,02. Vinner man 50ggr så kan man kosta på sig en torsk sen
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 18:49   #33
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Mjoe, men går det långsamt sitter man väl inte och sover även om de ska ut om två veckor igen. De ska inte ut om två dagar liksom! Men vi får se - den vinner om de vill åtminstone.

Sen ska Seismic göra sitt! Jalna Boko har det väl upplagt nu efter de två senaste heroiska insatserna.

Så letar man skrällar efter det... jag vet inte... risk för extremt låg utdelning!
Näst senast hade han samma läge och tog i högertömmen i rätt tid, men klarade ändå bara bli trea. Hårdare motstånd nu och uppenbar risk att han inte kör optimalt.

Jalna är bra men den har jag rankat ner en bra bit, vingelläge och trist galopphistorik. Håller en extra tumme för My Golden Eye där istället.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 18:56   #34
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Fan, sjuk hästjäveln. Fin resa han fick med Hönn Blesa, man hade ju dubblat om den haft framspår jäkla startsnabb häst och kuskplussad igen dessutom. Men kunde inte tro det skulle bli så bra därifrån.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 18:57   #35
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Avd
1: 7 Mister Hercules (4, 2)
2: 7, 13 (9, 2)
3: 5 Seismic Wave (8, 4)
4: 1, 3, 11 (8, 14)
5: 2, 3, 4, 5, 6 (8, 9)
6: 1, 4, 10 (6, 3)

1x2x1x3x5x3 = 90 rader.
90 x 1 x 1,00 kr = 90,00 kr.
Totalt: 90,00 kr.
Rättningskod: FPX VHF PXL[/QUOTE]

Snyggt Hönn Blesa. Flera av oss hade streckat den.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 18:58   #36
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Värde efter två avdelningar på V6 är 207.50 kronor! Helt okej ändå!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 19:04   #37
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Näst senast hade han samma läge och tog i högertömmen i rätt tid, men klarade ändå bara bli trea. Hårdare motstånd nu och uppenbar risk att han inte kör optimalt.

Jalna är bra men den har jag rankat ner en bra bit, vingelläge och trist galopphistorik. Håller en extra tumme för My Golden Eye där istället.
Men då var det medeldistans och i dag lång distans och jag tror den gynnas mest i loppet över lång distans. Sen finns så klart risken att de gör om det till ett kortlopp!

Och att den har klart mindre pengar på sig är ju att den inte startade 2019 och säkert gick miste om minst 300 000 där!

Vi får se om ett tag!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 19:10   #38
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Men då var det medeldistans och i dag lång distans och jag tror den gynnas mest i loppet över lång distans. Sen finns så klart risken att de gör om det till ett kortlopp!

Och att den har klart mindre pengar på sig är ju att den inte startade 2019 och säkert gick miste om minst 300 000 där!

Vi får se om ett tag!
Ja därom tvistar de lärde, om det är en fördel eller nackdel för bakspårshästarna med längre distanser. I min bok en fet nackdel, mycket mindre risk att de kör för fort för sitt eget bästa där framme i kombination med en extra kurva i spåren. Dubbelminus. Om man inte har en överlägsen häst alltså, då kan det vara lite fördel med längre distans. Risken att de kör så fort att man inte hinner ikapp eller får trafikproblem blir mycket lägre. Bara att runda när det blir lite stiltje. Men kan inte se att den här är huvudet högre på något sätt. Noll hårdhet jämfört med alla där framme. Om jag inte tagit beslutet att stå över spelbörs så hade jag gått in och bokat järnet på betfair.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 19:18   #39
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Undrar hur mycket Lawmaker hade kört in om han varit proffsstyrd. 80k har de gnetat in nu. Minst en halvmille va?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 19:21   #40
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Värde 227.50 kronor efter tre avdelningar. Var faktiskt en mycket högre höjning än jag trodde efter den här dunderfavoriten
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 19:24   #41
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4108
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Undrar hur mycket Lawmaker hade kört in om han varit proffsstyrd. 80k har de gnetat in nu. Minst en halvmille va?


Om jag skulle köra Hamiltons Formel 1 bil skulle jag inte få ihop så många poäng. Det är ju ekipaget som räknas
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 19:28   #42
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abborre Visa inlägg
Om jag skulle köra Hamiltons Formel 1 bil skulle jag inte få ihop så många poäng. Det är ju ekipaget som räknas
Vore kul att se en vanlig dödlig där ändå för jämförelse. Som han simmaren som höll på att drunkna i OS för några år sen

Hittade klippet https://www.youtube.com/watch?v=r0ZePJy_nZw
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 19:31   #43
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Vore kul att se en vanlig dödlig där ändå för jämförelse. Som han simmaren som höll på att drunkna i OS för några år sen

Hittade klippet https://www.youtube.com/watch?v=r0ZePJy_nZw
Det får en att utsökt tänka på denna hjälten med!
https://www.youtube.com/watch?v=AVcsaDha2m4
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+10)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 19:31   #44
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Vore kul att se en vanlig dödlig där ändå för jämförelse. Som han simmaren som höll på att drunkna i OS för några år sen

Hittade klippet https://www.youtube.com/watch?v=r0ZePJy_nZw
Sista 25 meterna gick fan inte snabbt där! Men vet i fan om jag hade slagit honom - ytterst tveksamt
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 19:40   #45
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Värde efter fyra avdelningar på V6 är fina 682.50 kronor! Bara jobba in Jalna Boko nu så är det bra chans på V6 samt DD och lite andra sidospel!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td