Visa ett inlägg
Gammal 2020-07-06, 22:19   #73
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av virre82 Visa inlägg
Jag unnar dig vinna, jag hade en 50lapp bara på westerholm, och hade väll inte brytt mig något vidare om din spik vunnit, det hade varit kul för din skull

Nej det var riktat AmaerildeRimfrost som nappade med hull och hår.
Jag har fått läsa hans dynga några gånger när en favorit torskat som man själv spikat och resten suttit. Det är inte så jävla kul att läsa. Han kanske börjar fatta varför inte man ens ska skriva så?
Sluta kom med lögner! Det är dock fritt fram att citera mig när som helst det skulle stämma som du skriver!

När har du lagt ut ett system där en favoritspik torskat och jag skulle kommit med "dynga"? Håll dig till sanningen eller zip the mouth!

Jag tror jag skrivet det en enda gång och det var efter _första_ avdelningen på V75 där jag jobbade bort en favorit på ett system som jag postat _före_ tävlingarna startat!

Men det är fritt fram att leta upp det du snackar om. Jag skulle dock gissa på att få höra "det orkar jag inte", för det är ofta så det låter när man inte har något att stötta upp sina lögner på!

EDIT: Och det komiska är att du inte har någon som helst känsla att kunna följa vissa koder. Den enda du slog på var mr_stylez! Sen tror du att du "läxade" upp mig! Bedrövligt rent ut sagt då du har noll taktkänsla!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2020-07-06 klockan 22:23.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat