Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-06, 20:15   #61
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jag unnar verkligen dig att sätta V6 x5 i dag mr_stylez! Hoppas verkligen den sitter ska du veta! Jag tror det är klart bästa hästen - om det nu är positivt eller inte återstår att se!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+10)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 20:15   #62
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4108
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Tackar !! ska göra mitt bästa! Ca 10 000 om den sitter de vore ju trevliga pengar
Första reserven får du spela för att slippa den
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 20:20   #63
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Aja... 5an vann inte iaf... man får glödjas åt det lilla... suck...
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 20:21   #64
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3449
Standard

Hääääärligt Westerholm, så fäller vi favoritspelarna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rob (+5)
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 20:25   #65
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av virre82 Visa inlägg
Hääääärligt Westerholm, så fäller vi favoritspelarna
Osmakligt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 20:39   #66
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3449
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Osmakligt!
Ja, visst är det. Roligt att du nappade. Kasta inte sten i glashus.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rob (+10)
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 20:41   #67
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4108
Standard

Trodde Olle A han körde MT INSIDER ? eller spelat JW för han ville ju inte släppa till DW
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 20:44   #68
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av virre82 Visa inlägg
Ja, visst är det. Roligt att du nappade. Kasta inte sten i glashus.
Jag kan skriva sådant om jag lagt ut ett system själv som jag jobbar in! Så jag vet inte om du riktigt förstått dig på koderna överhuvudtaget! Ditt var bara osmakligt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+10)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 20:49   #69
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av virre82 Visa inlägg
Hääääärligt Westerholm, så fäller vi favoritspelarna
Ngn speciell orsak till att du inte unnade mig en vinst efter 1 månads maxoflyt? Bara nyfiken...
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+100)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 20:52   #70
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3449
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jag kan skriva sådant om jag lagt ut ett system själv som jag jobbar in! Så jag vet inte om du riktigt förstått dig på koderna överhuvudtaget! Ditt var bara osmakligt!
Men vilken gullig tröst.
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 21:00   #71
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3449
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Ngn speciell orsak till att du inte unnade mig en vinst efter 1 månads maxoflyt? Bara nyfiken...
Jag unnar dig vinna, jag hade en 50lapp bara på westerholm, och hade väll inte brytt mig något vidare om din spik vunnit, det hade varit kul för din skull

Nej det var riktat AmaerildeRimfrost som nappade med hull och hår.
Jag har fått läsa hans dynga några gånger när en favorit torskat som man själv spikat och resten suttit. Det är inte så jävla kul att läsa. Han kanske börjar fatta varför inte man ens ska skriva så?
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 21:00   #72
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 337
Sharp$: 5220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Ngn speciell orsak till att du inte unnade mig en vinst efter 1 månads maxoflyt? Bara nyfiken...
Kämpa på mr_stylez Vi är många som unnar dig en rejäl hacka
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+2)
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 21:19   #73
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av virre82 Visa inlägg
Jag unnar dig vinna, jag hade en 50lapp bara på westerholm, och hade väll inte brytt mig något vidare om din spik vunnit, det hade varit kul för din skull

Nej det var riktat AmaerildeRimfrost som nappade med hull och hår.
Jag har fått läsa hans dynga några gånger när en favorit torskat som man själv spikat och resten suttit. Det är inte så jävla kul att läsa. Han kanske börjar fatta varför inte man ens ska skriva så?
Sluta kom med lögner! Det är dock fritt fram att citera mig när som helst det skulle stämma som du skriver!

När har du lagt ut ett system där en favoritspik torskat och jag skulle kommit med "dynga"? Håll dig till sanningen eller zip the mouth!

Jag tror jag skrivet det en enda gång och det var efter _första_ avdelningen på V75 där jag jobbade bort en favorit på ett system som jag postat _före_ tävlingarna startat!

Men det är fritt fram att leta upp det du snackar om. Jag skulle dock gissa på att få höra "det orkar jag inte", för det är ofta så det låter när man inte har något att stötta upp sina lögner på!

EDIT: Och det komiska är att du inte har någon som helst känsla att kunna följa vissa koder. Den enda du slog på var mr_stylez! Sen tror du att du "läxade" upp mig! Bedrövligt rent ut sagt då du har noll taktkänsla!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2020-07-06 klockan 21:23.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 21:50   #74
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3449
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Sluta kom med lögner! Det är dock fritt fram att citera mig när som helst det skulle stämma som du skriver!

När har du lagt ut ett system där en favoritspik torskat och jag skulle kommit med "dynga"? Håll dig till sanningen eller zip the mouth!

Jag tror jag skrivet det en enda gång och det var efter _första_ avdelningen på V75 där jag jobbade bort en favorit på ett system som jag postat _före_ tävlingarna startat!

Men det är fritt fram att leta upp det du snackar om. Jag skulle dock gissa på att få höra "det orkar jag inte", för det är ofta så det låter när man inte har något att stötta upp sina lögner på!

EDIT: Och det komiska är att du inte har någon som helst känsla att kunna följa vissa koder. Den enda du slog på var mr_stylez! Sen tror du att du "läxade" upp mig! Bedrövligt rent ut sagt då du har noll taktkänsla!
Lider du av något när du beter dig som ett nättroll? En gång?????
I fredagens v64omgång från Arvika är senast, vet du inte själv vad du skriver?
Verkar visst som det är du som är den lilla lögnerskan..
Är du dum på riktigt, tror du det har någon betydelse för mig om du har sett mitt system eller inte?
Du verkar bara inte begripa problemet. Det gör ju sällan av naturen provokativa idioter.
Att säga härligt Örjan eller snyggt jävla styrt är inte ett problem. Problemet uppstår när du i samma mening sätter in "fäller favoritspelarna."
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-06, 22:15   #75
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av virre82 Visa inlägg
Lider du av något när du beter dig som ett nättroll? En gång?????
I fredagens v64omgång från Arvika är senast, vet du inte själv vad du skriver?
Verkar visst som det är du som är den lilla lögnerskan..
Är du dum på riktigt, tror du det har någon betydelse för mig om du har sett mitt system eller inte?
Du verkar bara inte begripa problemet. Det gör ju sällan av naturen provokativa idioter.
Att säga härligt Örjan eller snyggt jävla styrt är inte ett problem. Problemet uppstår när du i samma mening sätter in "fäller favoritspelarna."
Ja, det var tydligen i fredags och inte i lördags. Lätt blanda ihop omgångarna men det var det inlägget jag menade.

Det är ju du som inte förstår något och dessutom undviker att svara på det jag skriver utan du fortsätter mala utan något som helst grepp om koder!

Den enda du slog på i dag verkar du fortfarande inte ha begripit var mr_stylez. Jag är som en gås när det gäller sådana saker! Visst, skulle jag missat en miljon och någon likt dig börjar håna - _efter_ loppen är körda, ja då hade även jag tagit åt mig.

Du förstår inte skillnaden mellan att du inte skrivit ner ditt system och jag jobbar in en skräll på _mitt_ system som jag postat. Antagligen går det inte att förklara för dig heller med tanke på så många floskler du spyr ur dig. Det enda som saknades var väl "foliehatt" också för att du skulle få med ett helt hattrick!

Jag döljer knappast min identitet medan jag inte ser att du lagt ut ditt namn! Sen har du mage att kalla mig troll? Jag blir mållös faktiskt!

Jag kommer fortsätta skriva "fäller favoritspelarna" och tål du inte det så är lösningen - sluta spela idel favoriter eller se till så favoriterna vinner istället. En mer lättkränkt person måste vara svårt att hitta med tanke på att du inte ens hade postat ditt system. Du lyckades ändå ta åt dig vilket jag finner oerhört märkligt!

Men du får nog hitta någon annan att "slå på" än mig då jag inte brydde mig för egen skull om favoriten vann i sista eller inte - utan som jag nämnt, den enda du lyckades köra in ett "järnspett i magen på" var mr_stylez. Snacka om att du inte ens befinner dig på samma spelplan som de flesta andra!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td