Citat:
Ursprungligen postat av Simme
hahahahha vilka jävla nollor ni är.
Shoreline.. Att jag varje gång efter förlust skulle skylla på skador och avstängningar är bara fel och det vet du garanterat om. Så vad fan är det du snackar om, Jag har alla mina spel hos rekatochklart och sen att ni tycker att det är en jävla skitsida och hit och dit är inte mitt problem. Jag har även mina senaste spel hos spreadsheet och även mina spel från Januari månad fram till i början av sommaren så om du vill se mina spel får du gärna kika in där. Du kan få mitt inlogg till Spelboken.se också om du vill, så kan du få ta och titta på statistiken där. För shoreline inte går det något vidare med dina egna spel jävla pajas. Ska jag fortsättningsvis personligen ringa och ge dig informationen om vilka spelare som saknas, Vill du veta vilken tid de äter och skiter också?
Fuzzy
Även du kan få ta dig en titt där inne, bara hör av dig isåfall så ska du få inlogget. Sen är frågan, vad är Blogabet och vem är nissarna MilosNS och Matt-z, Om inte annat så verkar du ha stenkoll på dessa herrar. Helt sjukt hur ni kan komma med sånt här skitsnack. Jag har aldrig snott något av mina spel så vart fan vill ni komma?
Sen att jag är sämst på grund av att man tolkar en matchbild på olika vis är också helt sjukt. Finns det förresten på bevis att Fluminense eller vem du nu snackar om inte skapade en målchans på 60 min? Eller du vill enbart förstöra för en?
|
Hetsigt
De är duktiga på Sydamerikansk fotboll som jag har stort intresse av så naturligtvis har jag koll på dem