Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-21, 23:39   #211
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Simme Visa inlägg
hahahahha vilka jävla nollor ni är.

Shoreline.. Att jag varje gång efter förlust skulle skylla på skador och avstängningar är bara fel och det vet du garanterat om. Så vad fan är det du snackar om, Jag har alla mina spel hos rekatochklart och sen att ni tycker att det är en jävla skitsida och hit och dit är inte mitt problem. Jag har även mina senaste spel hos spreadsheet och även mina spel från Januari månad fram till i början av sommaren så om du vill se mina spel får du gärna kika in där. Du kan få mitt inlogg till Spelboken.se också om du vill, så kan du få ta och titta på statistiken där. För shoreline inte går det något vidare med dina egna spel jävla pajas. Ska jag fortsättningsvis personligen ringa och ge dig informationen om vilka spelare som saknas, Vill du veta vilken tid de äter och skiter också?

Fuzzy

Även du kan få ta dig en titt där inne, bara hör av dig isåfall så ska du få inlogget. Sen är frågan, vad är Blogabet och vem är nissarna MilosNS och Matt-z, Om inte annat så verkar du ha stenkoll på dessa herrar. Helt sjukt hur ni kan komma med sånt här skitsnack. Jag har aldrig snott något av mina spel så vart fan vill ni komma?

Sen att jag är sämst på grund av att man tolkar en matchbild på olika vis är också helt sjukt. Finns det förresten på bevis att Fluminense eller vem du nu snackar om inte skapade en målchans på 60 min? Eller du vill enbart förstöra för en?
Hetsigt

De är duktiga på Sydamerikansk fotboll som jag har stort intresse av så naturligtvis har jag koll på dem
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 23:48   #212
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 47
Standard

Shoreline

Jag sitter väl för fan inte på planket och överdriver matcher, Men om ett lag är det bättre laget och skapar mycket lägen utan att göra mål, då måste jag väl få fan skriva att det är sjukt hur man kan ligga under med 0-1 exempelvis. Men du får det ju att låta som att jag varje kväll/natt sitter och ljuger om en matchbild!?

www.spreadsheet.se/brasseboll

Där har ni mina spel fram till Juli månad iallafall och även mina senaste spel. Var tvungen att skaffa spreadsheet och ligga in alla mina spel jag hade från spelboken då det finns andra alternativ där jag kan blogga, och där man ville veta mina stats. Även dessa personer har fått mitt inlogg till spelboken.se
Simme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 23:51   #213
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Ridderligt av dig Simme.

En R&Kare med spreadsheet,är lika ovanligt som en vit helg hos Torsten Flinck.

Senast redigerad av eddieh den 2010-10-21 klockan 23:58.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 23:55   #214
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Konstigt att tre av de 10 senaste matcher du rekat hos r&k (och antagligen förlorat, bl.a Avai - Sao Paolo) inte återfinns på din spreadsheet....
Och den du rekade ikväll är inte heller upplagd? Men du kanske inväntar resultatet först?

Senast redigerad av shoreline den 2010-10-22 klockan 00:01.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 00:01   #215
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Konstigt att tre av de 10 senaste matcher du rekat hos r&k (och antagligen förlorat) inte återfinns på din spreadsheet....


Och ett rätt ifyllt spreadsheet hos en R&Kare är lika ovanligt som grapefruktjuice på Peter Antoines frukostbord.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 00:01   #216
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Simme Visa inlägg
Shoreline

Jag sitter väl för fan inte på planket och överdriver matcher, Men om ett lag är det bättre laget och skapar mycket lägen utan att göra mål, då måste jag väl få fan skriva att det är sjukt hur man kan ligga under med 0-1 exempelvis. Men du får det ju att låta som att jag varje kväll/natt sitter och ljuger om en matchbild!?

www.spreadsheet.se/brasseboll

Där har ni mina spel fram till Juli månad iallafall och även mina senaste spel. Var tvungen att skaffa spreadsheet och ligga in alla mina spel jag hade från spelboken då det finns andra alternativ där jag kan blogga, och där man ville veta mina stats. Även dessa personer har fått mitt inlogg till spelboken.se
Intressant,stenkoll på Paulistan och Cariocan ser jag. Saknar Fluminense-matchen som du och shoreline båda såg nyligen eller försökte du jobba in ett mål för Fluminense trots att du inte spelat dem?

Tyckte jag var ganska diplomatisk i mitt inlägg så blev lite förvånad över den hetsiga tonen i ditt svarsinläggg.

Du har ju redan en dagbok här så det enklaste vore kanske att fortsätta där och lägga in en spreadsheet i din profil. På så sätt kan du enklare motbevisa alla tvivlare då jag inte tror någon har intresse av att sitta och gå igenom gamla resultat och odds för att kontrollera ditt spreadsheets autenticitet.

Är för gammal för flamewars på nätet så önskar fortsatt trevlig kväll och tänk över förslaget.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 00:03   #217
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Den matchen var inte nyligen, i somras tror jag bestämt.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 00:04   #218
 
NHL Gamblers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm!
Inlägg: 218
Sharp$: 241
Standard

Shoreline hur fan kan du klaga på rekare som trots allt ALLTID visar deras spel och sticker ut hakan ?? Klaga på rekare som tipsar 10 matcher och sen försvinner efter 2,3 förluster-


Märkligt att Simme och Slack är dom som har fått kritik då BÅDA till skillnad från 90% av ROK rekarna gömmer deras stats !

Simme är ingen bluff.. Alla reagerar olika på förluster inget konstigt med det.
NHL Gambler är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 00:06   #219
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NHL Gambler Visa inlägg
Shoreline hur fan kan du klaga på rekare som trots allt ALLTID visar deras spel och sticker ut hakan ?? Klaga på rekare som tipsar 10 matcher och sen försvinner efter 2,3 förluster-


Märkligt att Simme och Slack är dom som har fått kritik då BÅDA till skillnad från 90% av ROK rekarna gömmer deras stats !

Simme är ingen bluff.. Alla reagerar olika på förluster inget konstigt med det.
Det här är första gången jag ser några stats från Simme, och det ser ju jättebra ut tills man upptäcker att han inte redovisar allt.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 00:06   #220
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Den matchen var inte nyligen, i somras tror jag bestämt.
Ok,bra minne där

Orkar inte kolla igen,är inte så viktigt
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 00:07   #221
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 47
Standard

Anledningen till att jag inte fortsatte här var för att jag inte hade något Spreadsheet just då. Det är dock skaffat nu eftersom det krävdes där det var tänkt att jag skulle ingå.

Och hela jävla sverige vet ju att det är är kaos om man inte har Spreadsheet, jag han inte ens lägga in något inlägg här förräns folket tjatade om spreadsheet
Simme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 00:09   #222
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 47
Standard

Shoreline, du är säker på att den inte var för 2 år sen? Du vet inte ens när var eller hur det hände, du har ingen bakgrund till något, du har valt att kasta skit på mig bara.
Simme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 00:12   #223
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 00:12   #224
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Ja, you got me.
Det var den här säsongen, vi hade båda överspel.

Eftersom att du inte svarar på varför du inte lägger upp alla matcher du rekat på R&K på din spreadsheet så fasthåller jag vid att du inte är trovärdig, tills du bevisar motsatsen.
Sen skiter jag i om du skiter i vad jag tycker och tänker om dig. Det har du all rätt i världen till.

Nu ska jag sova och komma på någon annan medlem på något internetforum att kasta skit på, kan bli precis vem som helst utan anledning!
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-22, 00:15   #225
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=0YJ8Sylnn2s[/ame]

Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 21:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 00:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:15

td