Ämne: Limitering
Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-23, 12:28   #5
Unnamed

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 353
Standard

Boone,

du verkar vara en vinstmaskin så antar att du blivit limiterad på en hel del sidor. Man har ju läst en del om limitering osv, men tvivlar på att allt de säger stämmer eller så har de "glömt" säga deras mönster/ stora vinster osv.
Så jag undrar, hur ska man göra för att undvika deras radar? Tex, ska man betta max 1000 kr /bet eller satsa på dubblar/tripplar? Eller Tex 1000 kr på 5 singlar eller kanske 2000 på dubblar? Eller är även de summorna för höga för att undvika limitering?
Sen så har man läst att folk blivit limiterade pga de förlorat?! Som jag uppfattar det så satsar de stort varje bet, tex 5000, även om de förlorar eller vinner så gillar inte spelbolagen så stora insatser typ. Så man borde dela upp de på kanske 500 kr á 10 bet?

Kort sagt, jag skulle vilja veta, vilka mönster kollar spelbolagen på? Och hur ska man satsa för att slippa krångel? Och framförallt, när beslutar företagen sig för att limitera en? Självklart är det olika för olika bolag, men ungefär, vinst över 10 000 / månad? Mer, mindre?
Unnamed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat