Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-10, 20:06   #22
svepet
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 233
Sharp$: 3000
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Jag är mer förvånad att Jokersystemet har så många kunder när de flesta i allmänhet aldrig använder mer avancerade funktioner än rena u-rader eller abc-system.

Jokersystemet är något slags dyrt mellanting som samtidigt är det dyraste alternativet utan att vara det mest innovativa.

Om det inte var för att man har lyckats göra företeelsen synonymt med sitt varumärke så ser jag inte vad de har till sin fördel.

Egentligen är det bara till dem som är låsta till weblösningar och/eller iOS/MacOS som jag någonsin skulle rekommendera Jokersystemet.
Amen på ovan ord.
Och för de som bara är intresserade av de mest grundläggande funktionerna som utgångar, ABC, poängvillkor och faktor och dessutom vill kunna spela via webben så finns gratisverktyget Speltjänst som komplement. Räcker gått och väl och behövs ingen Joker.

Joker har lyckats få folk att tro att spela reducerade system är synonymt med att spela just Joker.....och spelare verkar vara vanemänniskor och har svårt att se att det finns nåt bättre runt hörnet.

Har sen ett bra tag tillbaks bytt från Joker till BaraTrav och tänker absolut inte gå tillbaks. Nya BaraTrav+ är dessutom extra tilltalande. Flera mkt trevliga och användbara funktioner som inte finns i Joker. Dessutom väldigt mkt användbar information om man gillar statistik(sortera på form på tränare, kr/start på bana mm för att nämna något av många). Det är inte bara ett reduceringsverktyg utan även ett informationsverktyg med tilltalande användargränssnitt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3)
svepet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat