Oddsen hos bookies börjar släppas nu
Jag använder oddsen från Bet 365 som utgångspunkt
Avd 1
11 Tyrus Express 4,50
1 Master and Man 5,00
Var de jag rankade som A-hästar och Bookies gör samma bedömning enligt oddsen
De tre jag rankade i B gruppen har inga lockande överodds
Avd 2
Mina A rankade öppnade på Oddsen
2 Plum Field 4,50
3 Kaylas Dream 13,00
5 Miss Tycoon 13,00
14 Western Dance 11,00
Av dessa odds tycker jag vinnaroddset på Miss Tycoon 13,00 är mest intressant. Jag tror oddsen slutar runt 8-9 ggr på denne så 13,00 är taget
Även Western Dance öppningsodds på 11,00 känns som bra
Min förstarankade Plum Field har nog rätt odds och Kaylas Dream höga öppningsodds tolkar jag som ett avslag från stallet – brukar alltid tillhöra favoriterna hos bookies och idag är det skumt högt odds
Avd 3
Mina A rankade öppnade på oddsen
11 Alex the great 7,00
6 Sekhmet 6,00
2 Soul Connection 3,00
Eftersom jag rankat 11 Alex the Great först så är man nöjd med 7,00 som öppningsodds
I min B grupp startade Oddsen på
3 Pearl of Sibiria 26,00
9 Windy Flight 9,00
13 Westwing Belter 17,00
26ggr på Pearl of Sibiria betraktar jag som tokavslag. 9 ggr på Windy Flight är nog rätt värderat
17 ggr på Westwing Belter är det mest intressanta oddsen bland B hästarna. Har sjunkit från 26ggr till 17ggr och här skulle jag rekommendera ett tidigt platsspel då jag tror att oddsen sjunker ytterligare närmare start.
Avd 4
I detta lopp hade jag väldigt svårt att ranka hästarna då de slår varandra lite huller om buller.
Att 5 Written in Stone öppnade som klar favorit till 2,75 ggr var väntat men totat ospelbart då jag inte tror hästen vinner mer än 1 av 7-8 typ i en uppgift som dagens. Trolig 2:a eller 3:a och plats lär inte ge mycket så hästen är ointressant spelmässigt om man nu inte vill Boka hästen på Betfair.
Kan vara läge för det om oddset sjunker lite ytterligare.
Den som jag var mest sugen att se oddsen på var mitt skrälldrag 12 Free Deal .
Den öppnade på 11 ggr men finns till högre odds på Betfair- För denna häst skulle jag rekommendera platsspel som borde gå att hitta till 3,50-4,00
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|