Visa ett inlägg
Gammal 2020-08-18, 21:55   #7
Piraten

Reg.datum: aug 2018
Sharp$: 5514
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Förstår vad du menar med tiderna i första, går de 13 blankt så blir det jobbigt. Men då ska de gå 13 blankt också. Och favoriten ska inte få slag på dem. I ett 10-hästarsfält där knappast alla vill ha andraspår. Under 50% på Ble Du Gers som både har speed och styrka är helt uppåt väggarna tycker jag. Chansvärderar den till närmare 70%.

Kommer en av de bättre motbuden till ledning utan någotsomhelst krig, OCH har en riktigt bra dag, OCH kusken kör alldeles perfekt på klockan, OCH favoriten hamnar småpunchigt till på något sätt. Då kan den torska felfri. Men det är väldigt många saker som ska till.
Så är det givetvis, det är en del om som ska klaffa. Men hästarna på start där står också mycket bra inne i loppet och Örjan sitter upp bakom den ena. Utöver dessa kan vi även nämna Cab Lane som är riktigt bra i grunden och kan utmana om han tävlar på topp, vilket dock är ett frågetecken.

Ble du Gers kanske bara vinner, men jag vill gärna försöka välta honom här. Sen är jag inte heller säker på att han är lika vass som han var vid segrarna i somras.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat