Ämne: Limitering
Visa ett inlägg
Gammal 2010-01-23, 14:18   #7
iCash
AWESOME

iCashs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Unnamed Visa inlägg
Kort sagt, jag skulle vilja veta, vilka mönster kollar spelbolagen på? Och hur ska man satsa för att slippa krångel? Och framförallt, när beslutar företagen sig för att limitera en? Självklart är det olika för olika bolag, men ungefär, vinst över 10 000 / månad? Mer, mindre?
vinst över 10k månaden är inga problem, däremot bet size bör inte överstiga $1200/bet för att hålla sig under radarn.

Det är olika från bolag till bolag, Jm spelare blir direkt limiterad till runt 7k då mönstret är rätt enkelt att se, tar inte mer än 2 månader. Vissa har en gräns att efter 25k i vinst så blir du evaluerad och därefter bestäms det om du har haft tur elr om dina spel baseras på skicklighet.

Visst har man också hört folk som bara har spelat för 5-hundringar och direkt blivit limiterad, svårt att tro, men när vi är så många här så är risken att det händer någon riktigt stor och då kan det vara tillfälle att dela med sig
av egna erfarenheter.

De 2 gånger jag har blivit limiterad på 365 är p.g.a kontinuerligt lagda +10k bet's. Nu håller jag mig runt 7-8k som max bet där och lägger samma spel på någon annan sida.
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat