Citat:
Ursprungligen postat av umebon
Har du provat något system själv? Med din träffprocent så borde det ju fungera med denna taktik. Tycker att detta är bland det mest spännande med betting att få lära sig nya saker. Vore intressant och ta del av era strategier när ni hittar bra spel.
Har hittills inriktat mig på att rygga vilket gått hyfsat för att vara en nybörjare men ingen vinst ännu. Känns som man oftast får så dåliga linor och hinner inte med på de bra oddsen. Tanken är att börja hitta spel själv men känner mig inte riktigt trygg i att hitta bra spel. Kan man läsa något klokt någonstans?
|
Nej, har inte spelat stoffo's själv, däremot följt systemet objektivt då det kräver en egen bookie som enbart går för det tilltänkta systemet, kommer dock avsätta ett pinny konto till det ändamålet nästa säsong då jag nu har sett att det är legit.
Hitta bra spel är ju definitivt en fördel för att gå +

, i det stora hela handlar det ju att sätta sig in i sporten och avväga matchup, statistik mot odds & bolagens linor.
Alltid enklare att ta hjälp utav forum och chatt för att finslipa sina kunskaper och nå perfektion.
Du kan ju alltid "paper-betta" med hjälp av ett spreadsheet så får du ju det efter en tid "gratis" facit om dina färdigheter är godkända eller ej utan att förlora en krona.